Heej TwaBla,
Die student studeert pas een jaar rechten.
Toen ik ze dus gebeld had kreeg ik dus van die boze meneer aan de telefoon te horen, ja je hebt telefonisch een overeenkomst met ons gesloten, we kunnen je wel de bevestiging sturen maar de rest van het 15 minuten durende verkoopgesprek hadden ze niet meer. Helaas heb ik dus de naam van de verkoper niet meer. Ze hebben mij toen tijdens het verkoop gesprek vanalles beloofd. o.a. dat bedrijvenpagina.nl een vervanger zou worden van de voormalige Gouden Gids, dat ik een contactpersoon (de verkoopster) zou hebben voor al mijn vragen maar mijn e-mails worden steeds door iemand anders beantwoord, en dat het mij minimaal 10 extra klanten zou opleveren.
En ik als startende was zelf van mening dat de 14 dagen opzegtermijn voor koop op afstand voor iedereen geld, maar daar ben ik nu dus achter gekomen dat dat niet zo is.
Ik heb in mijn mails, de brief van de student jurist en het telefoongesptek elke keer duidelijk verteld dat ik het wilde opzeggen maar eigelijk komt het er op neer dat ze zich daar nergens van aan trekken of dat als je op een mail van een medewerker reageert dat vervolgens je weer reactie krijgt van een andere medewerker die alles weer half snapt.
Ik kreeg zelf dit antwoord over opzeggen dat ik dat echt via het opzeg formulier moest doen, "Wél is het natuurlijk mogelijk om uw contract per eerstvolgende vervaldatum op te zeggen, indien u dit wenst. Hiervoor kunt u het Online Opzeggingsformulier gebruiken, wat u vindt op uw Accountpagina, onder het tabblad Klantenservice."
Maar als ze graag hebben dat ik via hun website opzeg dan zal ik dat ook nog maar even doen.
Hetgeen waar ik wel een beetje versteld van sta is dat ik met hun contact heb waarom ik het wil opzeggen en dat ze random tussendoor de factuur 2x sturen en gistere kreeg ik nog een factuur met extra administratiekosten erboven op en als ik die niet zou betalen dat ze dan een deurwaarder inschakelen, maar deze facturen worden zonder naam eronder verstuurd.