AlexanderB

Newbee
  • Aantal berichten

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

AlexanderB's trofeeën

  1. Er is een balletje aan het rollen, Voordeelpartner heeft zich in andere zaken voorgedaan als gemeente: https://www.tubantia.nl/tubbergen/tubbergen-waarschuwt-ondernemers-trap-hier-niet-in~ac1a05404/ Dus in geval van een dagvaarding, zal dwaling waarschijnlijk door een rechter gehandhaaft worden. Zelf overweeg ik aangifte te doen van fraude. I dat zinnig? Zou iemand interesse hebben mee te doen?
  2. Er is inderdaad geen activatie, je ontvangt een inlog en wachtwoord. Er wordt wat dat betreft niets 'geconsumeerd' maar er wordt een 'lidmaatschap' gefactureerd. Heeft zoiets een legale basis
  3. Dank TwaBla! Ik haal dat van de BV er wel uit. Ik heb een geluidsopname gestuurd gekregen, maar die wil niet openen op m'n up to date Mac. Maar ik geloof ook dat ze dit liever niet naar een rechter zullen willen brengen, ik wacht rustig af. Nogmaals dank!
  4. Beste iedereen, overweeg dit naar VP te sturen. Aanvullingen, ideeen? Geachte Voordeelpartner, Wij zijn het niet eens met de gang van zaken en betwisten de overeenkomst en sommeren u derhalve de rekening in te trekken. Om het volgende: - Uw algemene voorwaarden waren niet in te zien in de mail die u stuurde - https://www.voordeelpartner.com/wp-content/uploads/2018/09/Algemene-voorwaarden-Voordeelpartner.pdf - en zijn dat nog steeds niet. Deze voorwaarden, die wij te minste zouden moeten kunnen inzien ten tijde van uw gestelde ‘opzegperiode’ waren en zijn niet voorhanden en dat bent u wel verplicht. - Wij doen beroep op dwaling en misleiding. Uw medewerker in het telefonisch gesprek melding van een duurzaamheidswet die per 1 juli in zou gaan - andere gedupeerden hebben het over de wet Informatieplicht Energiebesparing - maar vertelt niet dat kleinverbruikers (jaarlijks elektriciteitsverbruik <50.000 kWh en jaarlijks gasgebruik < 25.000 m3) vrijgesteld zijn. Dat is cruciale informatie in de besluitvorming en bij u bekend, u heeft immers de KvKinschrijving bekeken en gezien dat zowel het aantal medewerkers, bedrijfsactiviteit (broodjeszaak) als de rechtspersoon het niet mogelijk maken om tot zo’n energiegebruik te komen. - Het nummer waarop u mij heeft gecontacteerd is geregistreerd bij het Bel-me-niet Register. U had niet mogen bellen. Er is gebruik gemaakt van het recht op verzet en een klacht ingediend bij het Autoriteit Consument en Markt. - Uit het telefoongesprek herinner ik me niet een opzegtermijn van 7 dagen genoemd te krijgen waarna de overeenkomst bindend zou worden. Dit is bij andere ‘leden’ die hun beklag doen over Voordeelpartner op verschillende consumentenfora het geval. Er bestaat bij gedupeerden het vermoeden van fraude met de geluidsopname dmv knip en plakwerk, hetgeen gebruikelijk is bij acquisitiefraude. - Verdergaand op het vermoeden van fraude, dwaling en misleiding: uw aanvankelijke mail verder bestuderend en met lotgenoten overleggend, komt naar voren dat de diensten die u aanbiedt niet overeenkomstig zijn met wat u telefonisch aanbood. Dat zijnde hulp bij het opstellen van een bedrijfsplan, is er slecht sprake van de mogelijke aanvraag voor een offerte voor producten (en geen dienstverlening) bij derden. - Onder de zelfde BV als Voordeelpartner functioneerde eerst ook Bedrijfsvoordeel.com, dat een uitermate ongebruikelijke opzegtermijn van 3 dagen hanteerde. De website is inmiddels uit de lucht. REK BV heeft een anonieme houder in Turkije en vaak wisselende adressen, allen sterke indicatie van fraude. - Voorschot nemende op een eventuele rechtsgang dient vermeld te worden dat er door een collega van ons telefonisch contact met u is gezocht om te kijken naar een redelijke manier tot ontbinding van de overeenkomst. Deze werd niet geboden, terwijl er vanuit u geen geleverde prestaties zijn, noch kosten voor uw rekening, terwijl het door u aangeboden verkoopdeel volstrekt onduidelijk is. Jurisprudentie uit de zaak Streya+Das wijst uit dat dit voor een rechter tot ontbinding van de overeenkomst leidt. Wij hebben inmiddels klachten ingediend bij de Fraudehulpdesk, Consumentenbond, en de genoemde ACM. Mocht dit u niet overtuigen uw rekening in te trekken zal er aangifte van fraude volgen. We vertrouwen erop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.