Ik herken je probleem, maar bij mij is het marginaal (0.1%). Meestal door voorraad verschillen.
Je moet weten dat je voorraad verspreid over verschillende schapen liggen en soms ook over verschillende gebouwen. En daarbij wordt het ook nog verplaatst ad van de omloopsnelheid.
Een fout is zo gemaakt, het terugvinden is nagenoeg onmogelijk. Ze spiegelen (scan en tel) wel paar keer per jaar, dan popt het misschien naar boven.
Heb je al overwogen:
- meld je opnieuw aan onder een ander e-mailadres en dus nieuw verkoopnummer
Zegmaar, nieuw begin en nieuwe kansen. Je offers kun je opnieuw importeren. Voorraad -helaas- terughalen en opnieuw voorzien van bsku. Hou er rekening mee dat je voorraad plafond voor nieuwe lvb gebruikers tot 2019 wordt vastgesteld op 250 items. Gooi dus niet alles over en voorkom dubbele offers.
Anders is concreet de vraag, voldoen jouw producten wel aan LvB? Tegenwoordig is het een open deur en kan je voor ieder product (muz die ze al hebben geweerd op item- of categorie-niveau) een bsku aanmaken. Te weten maximale lengte 75 cm, gewicht 10 kg, geen gevaarlijke zaken. Breekbaar en tht kunnen maar geven extra uitdaging.
Gezien de veranderingen omtrent LvB is het toch raadzaam om naast je goedlopende items (bij LvB) je minder goedlopende items zelf te versturen (of e fulfilment in te schakelen).
Het wegvallen van koopblok kan ook te maken hebben met je % score zelf leveringen of het ontbreken daarvan. Je LvB offers tellen nauwelijks (gewoon niet) mee in je annuleringen en tijdig leveren. Dan gaat de conversie een rol spelen, zegmaar plat gezegd:
- hoe kunnen we zoveel mogelijk verkopen
- zo min mogelijk herrie van klanten
- en wat is beste prijs/leverbelofte
Dat je actief wordt tegen gewerkt geloof ik geen @ van, iedereen is gewoon een nummer, tenzij je miljoenen doet.