Vandam

Junior
  • Aantal berichten

    8
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

Vandam's trofeeën

  1. Ik heb overigens nog een mail van Kirsten de Jong waarin ze toegeeft dat er geen dienst kan worden aangeboden wegens een gestopte samenwerking. Wellicht dat dit ons kan helpen?
  2. Precies dezelfde mail ontvangen vandaag. Wat ik nog steeds niet begrijp, is dat hun geen dienst aanbieden (wat ik tot op heden heb begrepen). Daarom zou ik niet weten voor welke dienst ik moet betalen?
  3. De volgende mail is een reactie op de mededeling dat hun momenteel geen dienst aan kunnen bieden; Het is enkel voor niet leden niet mogelijk om een vakantie te boeken. Voor leden gelden de gemaakte afspraken. U kunt gebruik maken van de functie boeken door het formulier in te vullen vraagt u een offerte aan voor een eventuele vakantie. Wij verwerken enkel aanvragen van leden die de factuur hebben voldaan. Wij vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Kirsten de Jong Aangezien ik het factuur uiteraard niet voldaan heb, ben ik volgens de bovenstaande mail nog geen lid. Ze spreken zichzelf volledig tegen in deze mail in mijn ogen, want als je niet heb gereageerd op de eerste mail met daarin het “lidmaatschap” was je automatisch al lid.
  4. Ik heb gisteren een 2e betalingsherinnering per mail ontvangen, wederom een mail teruggestuurd dat ik het factuur niet zal betalen wegens de bekende redenen. (Het is zinloos, ik weet het maar goed.) In deze mail ook vermeld dat ik vast niet de enige ben en daarbij het niet eens mogelijk is een vakantie te boeken ? (als ik dat überhaupt zou willen). Het volgende kreeg ik terug: Wij zijn op de hoogte van deze klachten. Hiervan zijn er al een aantal in behandeling genomen onder vermelding van smaad. De reden dat onze website een foutmelding aangeeft is dat wij momenteel in onderhandeling zijn voor nieuwe afspraken voor het jaar 2020. Wij vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Des te meer redenen om niet te betalen! Als die er al niet genoeg waren..
  5. Zie onderstaande mail. Hebben meerdere mensen al een 2e herinnering ontvangen? — Wij attenderen u er nogmaals op dat de betalingstermijn van factuur 2019.01684 verstreken is. Wij hebben u op 07-01-2020 reeds een herinnering gestuurd, maar het verschuldigde bedrag is nog niet voldaan. Wij verzoeken u dringend het verschuldigde bedrag van € 434,39 zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 5 werkdagen over te maken op rekening IBAN NL17ABNA0849413249 ter name van MKBDIENSTEN BV o.v.v. uw factuurnummer. Indien uw betaling wederom uitblijft, zijn wij genoodzaakt het factuurbedrag te verhogen met de wettelijke rente en administratiekosten. Mocht uw betaling reeds onderweg zijn, dan verzoek ik u deze herinnering als niet verzonden te beschouwen. Alvast bedankt voor de afhandeling. Hoogachtend, B. de Boer
  6. Ik kwam dit topic tegen via google en zag voor zo ver ik heb gelezen berichten die dateerde van begin tot eind december. Pas toen ik een account had aangemaakt en dit bericht plaatste zag ik de meest recente berichten. Mijn excuses! Het is mij in ieder geval nu duidelijk dat er dagelijks “gedupeerde” bij komen. En dat het advies nog steeds is om niet te betalen. Of is er onlangs bekend geworden dat dit negatieve gevolgen heeft? Wellicht heb ik dat ook over het hoofd gezien tussen de vele berichten.. Net zoals de mail die in de spam terecht is gekomen van MKB op reis. ;)
  7. Geachte, Ik ben ook een gedupeerde van MKP op reis. In mijn beleving zouden ze een mail sturen met daarin informatie. Ikzelf was aan het werk toen ze belde, het werd allemaal snel verteld en kreeg bijna geen kans om het telefoongesprek te beëindigen. Nu zeker wel geleerd om dit in de toekomst direct te doen! Tussen het verkoopgesprek en de geluidsopname zit een groot verschil! Tevens is de mail ook bij mij in de spam beland waardoor ik deze niet gezien heb. En eerlijk gezegd na bijna 3 weken dit alweer vergeten was. Totdat ik vandaag een factuur kreeg dat ik nog niet betaald heb en dit wel binnen 5 werkdagen dien te doen. Overigens ontbreekt enige vorm van een contract en/of duidelijke voorwaarden. Wat te doen? Niet betalen en afwachten?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.