Rewe21

Newbee
  • Aantal berichten

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

Rewe21's trofeeën

  1. Dit klopt, ik heb afgelopen week meerdere berichten en telefoontjes ontvangen van Bedrijvenpagina.nl. Hierin gaven ze mij aan dat ik alsnog de factuur moest betalen omdat hun kosten hebben gemaakt voor het aanmaken van de bedrijfspagina. Ik heb het mailtje waarin ze mij bevestigen de overeenkomst te annuleren en de kosten te laten vervallen naar hun administratie gemaild. Hierin heb ik ze vriendelijk verzocht geen verder contact vanaf hun kant met mij te zoeken. Ik hoop daarom ook dat ik nu van deze partij af ben. Maar ik hoop voornamelijk dat ze geen andere startende ondernemers duperen (al betwijfel ik dit).
  2. Hallo allemaal, Helaas is dit nare bedrijf er ook in geslaagd om bij mij 150 euro ex de btw af te pakken. De beste mevrouw D. Vonk kwam met een heel mooi verhaal dat ze nauw samenwerkten met de KvK, en dat ze de pagina op basis van deze gegevens al hadden gemaakt. Mevrouw Vonk beloofde mij hier een ondersteuning in SEO in, en een klant garantie. Als startende (jonge) ondernemer klinkt dit natuurlijk heel mooi. Hiervoor had mevrouw alleen nog een goedkeuring nodig (vanaf dit moment gaf zei aan dat het werd opgenomen wegens trainingsdoeleinden). Voor dat ik het wist zat ik al vast aan hun 'contract' van 150 euro ex te btw. Dit gesprek was gisteren 27-02-2020 om 12 uur 14 beëindigd. Om 12:13 had ik al een mail binnen met hun inloggegevens (hier staan geen algemene voorwaarden in). En was er al een pagina op hun website aangemaakt. Ik sprak hierna gelijk met mijn vader en die gaf aan gelijk terug te bellen om hiervan af te zien (omdat hij dit bedrijf een aantal jaar geleden ook aan de telefoon heeft gehad bij zijn onderneming en aangaf dat dit oplichters zijn). Dit heb ik ook gedaan (12:17). Hier sprak ik een andere mevrouw (volgens mij heette zei Miranda). De beste mevrouw vertelde mij dat ik er niet van af kan zien omdat dit in hun algemene voorwaarden staat. Ik gaf hierop een weerwoord hoe bedoelt u volgend mij heeft iedereen recht op 14 dagen bedenktijd bij dit soort diensten. Waarna de mevrouw aangaf dat deze regel alleen voor consumenten geld(dit werd mij na wat deskresearch ook duidelijk). Ik gaf hierna aan dat dit mij niet is vermeld en herriep mij op het niet doornemen van de algemene voorwaarden voordat de overeenkomst was gesloten. De beste mevrouw zei de volgende zin "ik zal even het telefoongesprek terug moeten luisteren of dit inderdaad zo is. Er zijn namelijk misschien mogelijkheden omdat u zo snel heeft teruggebeld" hierna is het telefoongesprek beëindigd. Ik heb het hierna volgende telefoontje ook niet opgenomen, omdat ik dit zwart op wit verder wil afgehandeld hebben. Ik heb daarom een mailtje verstuurd met een samenvatting wat er telefonisch is besproken en mij de algemene voorwaarden niet zijn voorgelegd. Daarin heb ik ook gezegd dat ik deze overeenkomst als ongeldig zie. Nu besef ik mij dat ik bij de telefonische overeenkomst wel ja heb gezegd op "gaat u akkoord met... ". Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ze mij geen geld af kunnen nemen? Ik lees in dit forum ook dat mensen niet betalen. Ik heb daarentegen nog geen factuur van hun ontvangen. En is dit wel verstandig om te doen? Mevrouw Vonk maakte gebruik van een zeer agressieve manier van verkopen. Is er een mogelijkheid om dat ook tegen ze te gebruiken?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.