Wessel S

Junior
  • Aantal berichten

    8
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

Wessel S's trofeeën

  1. JCfish ten eerste welkom op het forum! Kijkend naar de eerste probleemstelling, klopt je beredenering. Zolang jullie belastingtechnisch niet verbonden zijn aan elkaar, mogen schuldeisers bij gemaakte schulden deze niet verhalen op u. Zolang u kunt aantonen dat deze producten door u is aangeschaft. Nou is wel de vraag of dat jullie allebei een aparte betaling rekening hebben of niet? Overigens verwacht ik niet dat het kweken van siervissen grote financiële risico's met zich meebrengen. Nou moet ik wel zeggen ligt er aan welk soort siervis. Met het tweede vraagstuk kan ik u helaas niet helpen.
  2. Ik blijf altijd onder dat limiet dus ik heb daar geen ervaring mee sorry
  3. Sorry foute informatie. Wanneer je 4 tot 5 dagen 250 dollar per dag uit geeft kan je een request doen om dat limiet omhoog te doen.
  4. Wat het vaak dan is, is dat Facebook een limiet heeft op wat je maximaal per dag op een ad-account kan uitgeven. Meestal is dat 250 dollar per dag en wanneer je 4 tot 5 dagen 250 dollar per dag uitgeeft wordt dat limiet verwijderd waardoor je meer kunt uitgeven. Ik ga ervan uit dat dit bij u ook het geval is. Hieronder vindt u een video met meer uitleg erover. 4:27 tot 5:06, Let op wel in het Engels Link: https://www.youtube.com/watch?v=SP4EwYXpXGo
  5. Dit kan verschillende oorzaken hebben, om een zo goed mogelijk antwoord op jouw probleem te kunnen geven is het belangrijk meer informatie te krijgen, vandaar de volgende vragen: 1. Is het een losse adset of een campaign? 2. Hoe oud is facebook ad managers account? 3. Hoelang loopt je adset of campaign al? 4. Heeft u al eens een keer 5 dagen achter elkaar 250 euro gespendeerd aan ads?
  6. De meest geven reden om met een investeerder in zee te gaan, is om extra kapitaal te vergaren. Dit is bij u niet te hoofdreden waardoor ik mij afvraag of het dan niet beter is om iemand in dienst te nemen die voor u de sales en marketing doet of dat overlaat aan een ander bedrijf. Zo houdt u 100% eigenschap over uw bedrijf.
  7. @Lisa-TCO Hier een link voor badges onder de bestel knop. Hiermee kan je makkelijk aangeven wat de betaalmethode zijn. Ik zal wel de standaard header weg laten of vervangen. https://apps.shopify.com/ultimate-trust-badges?surface_detail=trust-and-security&surface_inter_position=1&surface_intra_position=1&surface_type=category Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar. Op mijn 1440p monitor zie ik nog wel de eerste rij van de collectie. Echter op mobile en 1080p moet je wel even scrollen. Ik heb geen idee of dit aan te passen is. Dit ligt er maar net aan welk Thema je hebt bij shopify. Dit zou ook een reden kunnen zijn dat mensen afhaken en van je site gaan. Dit kan je bij google analystics goed terug zien aan je bouncepercentage.
  8. Hoi @Lisa-TCO, Allereerst ziet je homepage er goed uit. Een conversiepercentage van 0,5% is naar waarschijnlijkheid aan de lage kant. Echter dit kan aan verschillende dingen liggen: 1. Kwaliteit van de bezoekers: Zoals @RubenT al zei, waarschijnlijk vielen de mensen die de krant en jou website hebben bezocht niet in jou doelgroep en waren vermoedelijk meer nieuwsgierig zonder intentie om te kopen. Hierdoor zakt al gauw jouw conversiepercentage. Het is belangrijk om te kijken van welke kanalen bezoekers vandaan komen en wat bezoekers van bepaalde kanalen op je website doen. Dit kan je makkelijk met google analytics zien en filteren. Ik zag in je privacy policy dat die ook gebruikt. Echter heb ik hierover nog wel een tip/opmerking. Ik kreeg geen melding dat je website cookies gebruikt dus als je google analystics gebruikt, wat valt onder analytische cookies, voldoet je website niet aan de GDPR/AVG wetgeving. Hier een link voor een cookiemelder voor shopify: https://apps.shopify.com/ultimate-gdpr-eu-cookie-bar. Bovendien las ik af en toe adverteert via facebook en instagram. Ik ga er dan ook vanuit dat je dan een facebook pixel op je website heb, zo niet is dat misschien wel handig. Dit valt ook onder cookies dus kijk hier nog even goed naar. 2. Product beschrijvingen: Toen ik keek naar jouw product omschrijvingen vond ik deze heel matig en dat bedoel ik niet gemeen. Echter hier laat je veel potentie liggen. Op dit moment zijn je product omschrijvingen een aantal zinnen wat meer product specificaties zijn. In je product omschrijving moet je meer een verhaal vertellen of het hebben over de voordelen van het kledingstuk. Dit zal ook bedragen aan je SEO score en helpen bij het verbeteren van je conversiepercentage. Hopelijk is dit ook geadviseerd door je SEO bureau. 3. Gedrag bezoekers: Terugkomend op bezoekers wil nog als tip mee geven verdiep je in het gedrag van je bezoekers op je website om te kijken waar mensen afhaken. Met de analystics van shopify en google zie je niet altijd even goed hoe mensen zich gedragen op je website. bijvoorbeeld op welke knoppen drukken veel mensen, waar en hoelang kijken mensen naar bepaalde dingen op een pagina. Dit zijn allemaal belangrijke gegevens die je niet direct uit beiden analystics kan halen. Ik raad aan om eens te kijken naar hotjar (https://www.hotjar.com/) zodat je heatmaps van je pagina's krijgt en opnames van bezoekers. Als je nog vragen hebt en/of hulp nodig hebt, kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.