StefanieHAIR

Newbee
  • Aantal berichten

    5
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Hellevoetsluis
  • Telefoonnummer
    +31629209221
  • Branche
    Overig

Visie op

  • Ik zoek mensen die
    Mijn unieke methode van haarverlenging met flexibel rubber willen toepassen in een salon.

StefanieHAIR's trofeeën

  1. @Mikki Onze manier van het bevestigen van de hairweaves is verschillend dan andere methodes op de nederlandse markt. Wij werken dus niet met microringen, vlechtjes of silicone extensions. Wij maken dus een bevestiging van rubber en dit wordt vast genaaid in het eigen haar. Dit rubber importeren wij zelf en willen wij dus gaan doorleveren. Wat betreft het haar. Je hebt heel veel verschillende soorten hairweaves: bijv indiaans, aziatisch, europees en russisch haar. Het is een hele lange zoektocht geweest goed haar te vinden met zoveel kleurvariaties. We zijn er dus zelfverzekerd over dat een goed product zichzelf verkoopt. Daarbij is een andere haarsoort inderdaad handgeknoopt (ook hier geven wij cursus voor). Kappersgroothandels is inderdaad ook een goed idee. Bedankt! Kappers salons hadden wij zelf in ons eerste idee al in gedachten, echter lijkt het ons dus meer voordeel opleveren als we dat eerst via een keten aanleveren. Nu dus nog even een goed plan opzetten hoe deze franchise keten goed te benaderen en met welk aanbod precies.. exclusiviteit voor een half jaar bijvoorbeeld?
  2. Ja precies, telefonisch of persoonlijk afspreken heeft ook echt mijn voorkeur. Exclusiviteit voor 1 jaar zou ook zeker een optie kunnen zijn. Ik denk dat wij hierover in het begin nog niets moeten vermelden en dit kan altijd nog als optie besproken worden in het gesprek. Misschien wordt ons wel een prachtig voorstel gedaan wat wij zelf niet hadden kunnen bedenken. Dat zou natuurlijk helemaal ideaal zijn :).
  3. @RubenT Ik deel je mening dat wij ons beste beentje voorzetten om te laten zien dat wij de beste partij zijn. Korting op de producten in de webshop is zeer zeker een goed idee. Wij importeren (nog) geen eigen merk. Maar het gaat vooral om de doorlevering van het haar. Hierop zit geen artikelnummer of merknaam. Daarbij maken we zelf ook materialen om mee te werken, zoals een weefgetouw of weavehouder. Producten zoals shampoo en dergelijke, daar hebben we nog geen eigen merk voor. Maar deze staat wel hoog op ons verlanglijstje en dit zullen wij ook zsm gaan uitvoeren op het moment dat we met de cursussen gaan verdienen. Het kan het voor die ene keten inderdaad aantrekkelijk maken, maar je verkleint je eigen kansen enorm. Als je die 'troef' al in moet zetten om iemand überhaupt naar je te laten luisteren, moet je volgens mij - lullig gezegd - met een beter verhaal komen. En volgens mij kunnen jullie er een prima verhaal van maken. Ik zou de exclusiviteit alleen overwegen als je écht heel graag die ene keten als klant wil krijgen en je ervan overtuigd bent dat dit net het laatste is om ze over de streep te trekken. Maar dan moet je wel zeker zijn dat je genoeg werk (aan cursussen) krijgt voor de opleiding voor hun filialen. Exclusiviteit op de producten zou ik sowieso niet aanbieden. Klopt, we kunnen dit zeker al aantrekkelijk maken zonder de exclusiviteit. Waarom het ons interessant leek, is dat we hiermee wel een eenmalige fee kunnen vragen. En met dit geld bijvoorbeeld onze eigen lijn producten op te zetten. Daarbij vinden wij het geen probleem om ons eerst te richten op 1 partij. Is, lijkt mij, al voldoende werk om goed aan de slag te kunnen daarmee. Is het dan misschien een idee dit voor een half jaar of een jaar aan te bieden? Ik wil best eens meekijken naar de cijfers om mijn mening te geven over een eventuele vraagprijs voor die exclusiviteit, maar zoals je wel merkt zou ik niet op die exclusiviteit inzetten. Maar mocht je dat willen, kun je me hier op Higherlevel wel een persoonlijk bericht sturen om in contact te komen. Heel graag! Ik stuur je een pb. Contact leggen via LinkedIn lijkt me prima, ik zou niet meteen je hele pitch over de schutting gooien in je eerste bericht. LinkedIn gebruiken om in contact te komen met de juiste persoon, zodat je daarmee een afspraak (face-to-face, videobellen of telefonisch) kunt maken. Ergens binnenstappen kan je ook aan de contactgegevens van de juiste persoon helpen. We gaan ermee aan de slag :)
  4. Bedankt Ruben voor je uitgebreide antwoord :) Je hebt mijn concept heel goed begrepen. Ons doel is om de cursussen te blijven geven én te verdienen aan de producten die we verkopen in onze webshop. De werkwijze is in 6 dagen te leren, maar dat betekent natuurlijk niet dat je dan meteen al snelheid hebt, secuur werkt en meteen topresultaat levert. Al doende leert men. Met mijn 18 jaar ervaring weet ik dat ik een goede kandidaat ben om de cursus te geven, dus zal ik niet heel snel buitenspel gezet worden. Dit geldt ook voor mijn compagnon. Echter om dit te voorkomen, dacht ik dat het misschien mogelijk is dit in een contract te vermelden? Herhalingsmomenten en opfrismodules zijn een goed idee bedankt!! Daarbij zijn onze materialen ook moeilijk te vinden. Alles wordt geïmporteerd uit het buitenland. En de zoektocht naar goed haar, is zoeken naar een speld in een hooiberg. Na 18 jaar hebben we daar al voldoende mee meegemaakt ;) Maar niets is onmogelijk natuurlijk. Dus zou hiervoor ook iets in het contract kunnen komen? Afnameverplichting? Of is dit echt niet mogelijk? Het patent zat op de bevestiging met rubber, is al verlengd en kan niet nogmaals aangevraagd worden. Tja een exclusiviteit aanbod leek mij interessant genoeg, zodat het voor deze eigenaar ook echt de moeite waard is om naar ons voorstel te luisteren. Misschien is dit echter niet eens nodig. Daar zou ik van tevoren goed over na moeten denken. De verdiensten kan ik je in de mail een keer voorleggen? Dit doe ik liever niet online. Info@hairweavecompany.nl We hebben een aantal grote kandidaten geselecteerd en hebben ze nu gevonden via google en linked Inn. Cosmo heeft meerdere eigenaren, Ami en Hizi hebben 1 eigenaar. Alle 3 veel kapsalons in beheer, dit staat op een franchisepagina vermeld. Helaas (nog) geen telefoonnummers. Inderdaad binnenstappen bij een filiaal van deze is denk ik ook de beste oplossing. Een bericht via linked Inn lijkt me te onpersoonlijk? En precies de belangrijkste vraag. Zelf hoop ik dat er in een contract een module bestaat hierover. Soort van concurrentiebeding. Maar ik betwijfel het..... Bedankt voor het uitgebreide antwoord!! Wordt zeer gewaardeerd:)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.