Shanice

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Voornaam
    Shanice
  • Achternaam
    Lamoré

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Vianen

Shanice's trofeeën

  1. Beste allemaal, Ik ben heel benieuwd of iemand hier mijn vraag kan beantwoorden. Op internet vind ik namelijk veel verschillende manieren van uitleg. Sinds een aantal jaar heb ik een webshop en de laatste 2 jaar maak ik daarmee winst. Wel is de verhouding omzet/winst nog niet optimaal. Mijn inkoopkosten zijn hoog en daardoor is mijn winst vrij laag. Nu vul ik tot nu toe alleen mijn winst in bij inkomsten uit overig werk. Maar dit jaar viel me op dat ze eerst vragen om de inkomsten en daarna om de kosten. Qua uitleg geven ze bij die kosten bijvoorbeeld je telefoon abonnement, bedrijfspand etc. Mijn kosten zijn inkoopkosten van de producten, verzendmaterialen en verzendkosten. Het is voor mij nog onduidelijk of ik bij inkomsten uit overig werk gewoon mijn winst mag opgeven, dus omzet-inkoopkosten. Of dat ik mijn totale omzet moet opgeven, en daarna bij kosten al mijn inkoopkosten. Bedrijfskosten zoals de Belastingdienst ze uitlegt heb ik verder nauwelijks. Het resultaat is uiteindelijk hetzelfde, ik houd ook gewoon een administratie bij maar ik zou heel graag van iemand willen horen of het nu goed gaat of dat ik het anders moet doen. Alvast bedankt! Groetjes, Shanice
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.