Chris_84

Junior
  • Aantal berichten

    10
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    Loondiensklusbedrijf.nl

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Capelle aan den IJssel

Chris_84's trofeeën

  1. Nee, ik heb mijn klachten NIET verwijderd. Mijn tweede klacht hebben ze wel van klacht.nl afgehaald. Eerste klacht staat er nog wel op, als zijnde afgehandeld en de klachtkompas staat er ook nog steeds. Ik was ook nooit van plan om ze te verwijderen!!! Mijn reacties hier verwijder ik nimmer!! Laat me door niemand de les voorlezen.
  2. Ik heb goed nieuws, wie aanhoudt die wint!!! Nog voordat ik mijn verhaal deed bij Fraudehelpdesk.nl of de KvK benaderde om dit te melden ben ik gebeld en zoals jullie in de afbeelding kunnen zien hebben per direct mijn abonnement/overeenkomst vernietigd. Ik raad een ieder aan om gewoon veel kabaal te maken en SiteCompany te exposen als ze ongevraagd facturen sturen. Met vriendelijke groet!!
  3. Hopelijk worden gehaaiden zoals bouwenverbouw.nl/mediatrends/bedrijvenpagina.nl met die wetswijziging een halt toegeroepen. Inmiddels ben ik enorm veel kabaal aan het maken op klacht.nl Want vanmiddag ben ik net na de lunchpauze gebeld met zogenaamd een oplossing die mij 66,- Euro gaat kosten. Terwijl ik gewoon heel die overeenkomst/abonnement ontbonden wil hebben. En anders gaan we lekker door tot naar een Rechtbank.
  4. Mediatrend/Bedrijvenpagina zeggen mij allemaal niks, maar goed om te weten en dat zal ik zeker melden!
  5. Ok bedankt voor uw snelle reactie! Ik ga ermee aan de slag en dan ook melding maken bij de fraudehelpdesk.
  6. Als beginnende ondernemer heb ik 2 vragen hierover; 1. Kan ik mijn geluidsopname bij hen dus opvragen? 2. Heeft een ondernemer dan ook 14 dagen bedenktijd? Want dan sta ik zeker in mijn recht!
  7. Het nummer waarop ik ben benaderd inderdaad doorgegeven bij de KvK en zal morgen zeker bij hen opnemen. Want dit is wel zuur voor beginnende ondernemers! Bedankt voor de tip!
  8. Ja, dom van me.. Maar in de Hollandse cultuur is het onbeleefd en dat heb ik nu door. Ik las ergens dat melding bij Fraudehelpdesk verstandig is, dus dat ga ik zeker doen. U moet begrijpen dat ze me belden om een druk moment en ik was een beetje naïef.
  9. Ik bedoel met "het bekende telefoontje" dat meerdere ondernemers zijn misleid door de telefonische medewerker. Op het moment van bellen was ik aan het werk en luisterde amper naar wat er werd gezegd. Hij vertelde iets over een profiel en klanten vergaren. Vervolgens werd mij gevraagd om met "ja" te antwoorden. Pas de dag erna bekroop me dat nare gevoel toen ik de factuur zag. Direct heb ik gemaild dat ik dit niet wilde en niks ging betalen. Daarna hebben ze gereageerd met : "Ik wil u zeker aanraden gebruik te maken van de inlog gegevens waarmee u het profiel naar wens kunt aanpassen en de klanten kunt laten zien welke diensten u exact levert. " Nou sorry, maar tot de dag van vandaag weiger ik om in te loggen want dat voelt als akkoord gaan met hun streken. Nu ben ik vandaag wel gebeld en wilden ze overeenkomen dat ik voor het komende halfjaar alsnog moet betalen á 66.- Euro . Hier ga ik ook niet mee akkoord want dit beschouw ik als dwang voor een dienst waar ik niet om heb gevraagd. Dus op uw vraag waarom ik positief reageerde kan ik kort zijn; ik had geeneens door waarover het ging. Want ik ben werkzaam in de bouw en moet her en der reparatie- en herstelwerkzaamheden uitvoeren, dus dacht ze af te poeieren.
  10. Ik heb me nu een maand ingeschreven bij de KvK en prompt daarna ontving ik het bekende telefoontje. Een dag later een factuur en na 14 dagen een aanmaning met verhoogde administratiekosten. Uiteraard gemaild dat ik hier niet mee akkoord ben, want voel me achteraf overvallen door hun verkooppraatjes en niet blij met hun manier van aanpak. Ook heb ik ze gemaild dat ik achteraf er vanaf zie en de factuur niet wil voldoen. Hierop stuurden ze eerst een aardige mail met het verzoek om in te loggen op mijn account want dan kon ik alvast opzeggen voor 2022. Dit weiger ik te doen en heb ook gemeld dat ik liever naar de Rechtbank ga zodat een uitspraak kan vastleggen dat hun handelswijze niet misleidend is en dwaalt van hun beloftes. Heb na mijn 2 zeer boze mails geen reactie meer ontvangen en zal ook niks aan hen overmaken want ik voel me genaaid terwijl ik net als ondernemer ben begonnen. Kan iemand mij vertellen/tips geven of ervaring met bouwenverbouw willen delen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.