Ik kan een Vito kopen uit 2000. Dit is een margeauto en de prijs is 6000 euro. De nieuwwaarde zal een 16000 euro zijn denk ik, exclusief bpm/btw.
Nu wil ik deze graag op de zaak aanschaffen ivm lagere belastingstarieven voor diesel.
Nu vraag ik me af wat er verder aan kosten bijkomt als ik deze wagen wil aanschaffen.
De autokosten zullen ongeveer 1000 euro per jaar bedragen. Ik wil deze auto 90% zakelijk gebruiken en incidenteel prive. maar toch meer dan 500km per jaar denk ik.
Wat zijn mijn opties en wat gaat het in totaal kosten?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Cartona
Cartona
Beste,
Ik kan een Vito kopen uit 2000. Dit is een margeauto en de prijs is 6000 euro. De nieuwwaarde zal een 16000 euro zijn denk ik, exclusief bpm/btw.
Nu wil ik deze graag op de zaak aanschaffen ivm lagere belastingstarieven voor diesel.
Nu vraag ik me af wat er verder aan kosten bijkomt als ik deze wagen wil aanschaffen.
De autokosten zullen ongeveer 1000 euro per jaar bedragen. Ik wil deze auto 90% zakelijk gebruiken en incidenteel prive. maar toch meer dan 500km per jaar denk ik.
Wat zijn mijn opties en wat gaat het in totaal kosten?
Groetjes,
Jasper
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10606-vito-kopen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag