SanderSander Geplaatst: 16 januari 2007 SanderSander 2 0 Geplaatst: 16 januari 2007 Hoi, Ik ben bezig met een ondernemingsplan aan het schrijven. Nu is door school mij de opdracht gegeven om ook de voor en nadelen van een B.V. t.o.v een V.O.F. uit te leggen. Voor zover ik kan vinden zijn er geen echte voor en / of nadelen, er zijn alleen verschillen in de ondernemingsvorm. Graag zou ik jullie mening hierover willen horen. Het gaat om een B.V. Als reclame en presentatie bureau met 2 vennoten en 3 man personeel waar van er 1 een halve dag per week aanwezig is. Graag hoor ik van julllie! Groeten Sander Link naar reactie
0 Gast Verwijderd account Geplaatst: 16 januari 2007 Gast Verwijderd account Geplaatst: 16 januari 2007 Kijk een een voorbeeld vof contract door op de kvk. misschien dat je daar wat uit kunt halen. Link naar reactie
0 SanderSander Geplaatst: 16 januari 2007 Auteur SanderSander 2 0 Geplaatst: 16 januari 2007 ik heb al vele contracten / ondernemingsplannen doorgezocht, helaas heb ik niet de voor en nadelen kunnen vinden in deze plannen. Zij er wel voor en nadelen of is het puur en alleen een kwestie van verschil van rechtsvorm / investerings mogelijkheden? Link naar reactie
0 Gast Verwijderd account Geplaatst: 16 januari 2007 Gast Verwijderd account Geplaatst: 16 januari 2007 hey Kijk even op www.lancelots.nl daar tsaan verhalen waarom mensen kiezen voor een bepaalde rechtsvorm. dus wat vinden zijn voordelen ten opzichten van andere rechtsvormen. Succes, Link naar reactie
0 nonex.nl Geplaatst: 16 januari 2007 nonex.nl 3k 31 Geplaatst: 16 januari 2007 Higherlevel doet niet aan huiswerkbegeleiding. Dit topic gaat dicht. Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel Link naar reactie
SanderSander
SanderSander
Hoi,
Ik ben bezig met een ondernemingsplan aan het schrijven.
Nu is door school mij de opdracht gegeven om ook de voor en nadelen van een B.V. t.o.v een V.O.F. uit te leggen.
Voor zover ik kan vinden zijn er geen echte voor en / of nadelen, er zijn alleen verschillen in de ondernemingsvorm.
Graag zou ik jullie mening hierover willen horen.
Het gaat om een B.V.
Als reclame en presentatie bureau
met 2 vennoten
en 3 man personeel waar van er 1 een halve dag per week aanwezig is.
Graag hoor ik van julllie!
Groeten Sander
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag