Jump to content
davox
Verberg

Stichting en de administratie ( AOD opdracht )

vraag

Beste mensen,

 

Ik ben op dit moment een AOD aan het uitvoeren bij een dierenasiel ( stichting ). De opdracht is het in kaart brengen van de AO/IC en deze aan de huidige wet en regelgeving laten voldoen.

 

Nu ben ik al een tijdje aan het zoeken naar informatie waar de administratie aan moet voldoen en waar ik op moet letten bij een stichting.

 

Nu is er bijvoorbeeld binnen het asiel een profit en non-profit gedeelte. Profit is in de vorm van een hondenpension ( mensen kunnen tegen betaling de hond daar een tijdje onderbrengen ) en non-profit ( opvang zwerfdieren en dergelijke ). Nu vraag ik mij af in hoeverre hier rekening mee moet worden gehouden in de administratie. Op dit moment wordt bijboorbeeld de btw van alle facturen afgetrokken.

 

Tevens sta ik open voor suggesties omtrent mijn AOD zoals het vinden van informatie en dergelijke.

Link to post
Share on other sites

0 answers to this question

Recommended Posts

There have been no answers to this question yet

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Bring your business plan to a higher level!

    All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

    • Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

  • Who's Online

    Er zijn 7 leden online en 148 gasten

    (See full list)    
  • Also interesting:

  • Ondernemersplein



EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept