Ga naar inhoud
  • 0

Stichting en de administratie ( AOD opdracht )

Newbee     4 0

Beste mensen,

 

Ik ben op dit moment een AOD aan het uitvoeren bij een dierenasiel ( stichting ). De opdracht is het in kaart brengen van de AO/IC en deze aan de huidige wet en regelgeving laten voldoen.

 

Nu ben ik al een tijdje aan het zoeken naar informatie waar de administratie aan moet voldoen en waar ik op moet letten bij een stichting.

 

Nu is er bijvoorbeeld binnen het asiel een profit en non-profit gedeelte. Profit is in de vorm van een hondenpension ( mensen kunnen tegen betaling de hond daar een tijdje onderbrengen ) en non-profit ( opvang zwerfdieren en dergelijke ). Nu vraag ik mij af in hoeverre hier rekening mee moet worden gehouden in de administratie. Op dit moment wordt bijboorbeeld de btw van alle facturen afgetrokken.

 

Tevens sta ik open voor suggesties omtrent mijn AOD zoals het vinden van informatie en dergelijke.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

0 antwoorden op deze vraag

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Verberg sidebar
  • Wie is er online?
    8 leden, 120 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 65.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.