Gast Kanban Geplaatst: 24 februari 2003 Gast Kanban Geplaatst: 24 februari 2003 Kennen jullie nog goede adressen voor tweedehands laptops? www.computer.2dehands.nl ken ik al. Ben me aan het orrienteren ::). Evert Link naar reactie
Ridler Geplaatst: 24 februari 2003 Ridler 433 2 Geplaatst: 24 februari 2003 Hoi evert, Ik heb die van mij via marktplaats, maar via start-end.nl kan je betrouwbaarder aan eentje komen voor een goede prijs. Daarnaast bezorgen ze hem in sommige gevallen thuis. rick Link naar reactie
mkamonster Geplaatst: 26 februari 2003 mkamonster 3 0 Geplaatst: 26 februari 2003 Voordat je een tweedehands laptop koopt wil ik nog even aanraden, verder te kijken. Wanneer je wacht op een aanbieding bij bijvoorbeeld de Mediamarkt kun je soms wel goedkoop uit zijn. Bovendien heb je dan een nieuwe. En wanneer je een nieuwe koopt, kun je er zeker wat langer mee doen. Dus het is meer een investering voor later. Mvg Monster Mark Monster Auteur en programmeur Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. Albert Einstein (1879 - 1955) Link naar reactie
Gast Kanban Geplaatst: 2 maart 2003 Gast Kanban Geplaatst: 2 maart 2003 Op een computer schrijf je zo snel af dat het het mij niet waard is een nieuwe te kopen. Op een gegeven moment moet je je afvragen waarvoor je hem echt gebruikt! Hoeveel geheugen en snelheid je nodig hebt. Pentium III is meer dan genoeg met 256mb werkgeheugen. Beeldscherm 14.1 inch en ik ben tevreden!! Link naar reactie
Jornt Kay Geplaatst: 26 maart 2003 Jornt Kay 80 0 Geplaatst: 26 maart 2003 Hallooo ... long time no see! en? .. heb je al labtoppie gevonden evert? Ik ben zelf nu ook op zoek naar eentje, een redelijke, die gewoon lekker werkt en voor niet teveel pesos. Zal wel ff zoektochtje zijn .... als je goede andere site hebt gevodnen behalve bovenstaande .. laat je het mij dan ook ff weten? Grtz Jornt The Beautiful Minds inc. - Beyond the Catwalk Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen