Ahold....

Aanbevolen berichten

Haai,

 

Wie oh wie heeft er allemaal geld verloren aan het Ahold debacle??

 

 

Wat vind men er nou van?

 

 

 

 

 

 

C1000 heeft zijn reclameuitingen al aangepast: het was Geen fratsen, dat scheelt.. Nu: Geen fraude, dat scheelt!

Wie de spijker op zijn kop slaat... weet hoe hij moet timmeren

Link naar reactie

Ahold, een van de solide fondsen van de samenleving. Aandelen en Ahold waren bijna een synoniem geworden, maar helaas... zelfs op dit niveau belazeren mensen elkaar en hoe!

 

Persoonlijk beleg ik niet zoveel meer als vroeg (je kent het wel, eigen zaak gestart, geld nodig, veel verloren, enz). De aandelen die ik wel regelmatig in de gaten hou zijn o.a. Ahold. Op deze set wilde ik nog weleens een optie schrijven en zo een leuke premie opstrijken...

 

Toevallig vandaag lees ik een stuk in de FEM over Van Der Hoeven. Het is een oudere FEM, juist uit de periode dat Van Der Hoeven op de hoogte is van dit alles en de rest van Nederland nog niet. (Blijkt nu dus). In dat artikel geeft hij echter aan nog vijf tot zeven jaar aan te blijven, tot zijn pensioen. Het concern gaat voor autonome groei, aldus Dhr. Van Der Hoeven...

 

Wat moet je hier nu van denken? Er is gewoon keihard gelogen, deze beste man wist ten tijde van dit interview al over de problemen (en waarschijnlijk de gevolgen). Toch schetst hij een totaal ander beeld...

 

Gaan bedrijven tegenwoordig zo met investeerders om? Met mensen die vertrouwen hebben in een onderneming? Persoonlijk ben ik het vertrouwen in Ahold nog niet kwijt, maar het scheelt niet veel. Al zou ik wat geld over hebben, zou ik best bijkopen. Maar dan puur om de gemiddelde aankoopkoers te drukken.

 

Toen was het Enron, UPC, KPNQwest en nu weer Ahold... welk bedrijf is de volgende en wat kunnen we verwachten? Kloppen die cijfers wel? Hoever mag een bedrijf gaan om de cijfers te manipuleren? Waar ligt de grens?

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik denk dat mijn ACB-spaarplannen en VIP-plan ... allen gebaseerd op beleggen sowieso ook de dupe zijn (en indirect ik dus ook).

 

Verdienen aan Ahold ... ja ... dat is zo'n slecht idee nog niet. Is toen met de KPN ook goed gelukt. Kon je kopen voor 1,18 gulden en zijn toen heel snel weer omhoog gegaan.

Rampbelegen was er in die periode ook met KLM en meerdere beursgenoteerd bedrijven. Helaas sta ikzelf constant rood en daar mag je nog steeds niet mee beleggen.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 155 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.