GJiddema Geplaatst: 12 februari 2008 GJiddema 6 0 Geplaatst: 12 februari 2008 Beste mensen, Weet iemand hier iets over de rechtsgeldigheid van de MoU? Bijvoorbeeld bij het sluiten van een contract. Het gebruik van een MoU (in combinatie met schedules) wordt wel eens aangeraden voor in de plaats van een complex contract. Alvast hartelijk dank. Facebook likes kopen Link naar reactie
0 ExTax! Geplaatst: 12 februari 2008 ExTax! 749 21 Geplaatst: 12 februari 2008 Kan je je vraag ter collectieve lering en vermaek iets toelichten? Ik weet wel wat een MoU is, maar de meesten hier niet... Link naar reactie
0 GJiddema Geplaatst: 12 februari 2008 Auteur GJiddema 6 0 Geplaatst: 12 februari 2008 Uitereart wil ik dit toelichten. Ik ben zo lui om even een link naar wikipedia hier te pasten waar volgens mij het duidelijkst omschreven staat wat een MoU is. http://en.wikipedia.org/wiki/Memorandum_of_understanding Facebook likes kopen Link naar reactie
GJiddema
GJiddema
Beste mensen,
Weet iemand hier iets over de rechtsgeldigheid van de MoU?
Bijvoorbeeld bij het sluiten van een contract. Het gebruik van een MoU (in combinatie met schedules) wordt wel eens aangeraden voor in de plaats van een complex contract.
Alvast hartelijk dank.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag