Persoon Geplaatst: 22 april 2003 Persoon 1,4k 2 Geplaatst: 22 april 2003 Een vriend van mij is ook aan het ondernemen geslagen. Hij is begonnen bij het organiseren van een feest. (Wat hem overigens qua regels en kosten nog goed tegenviel). Maar uiteindelijk is het toch gepland en als ik de verhalen zo hoor... wordt het een errug gezellig feessie! Helaas kan ik er zelf niet bij zijn, maar jullie zijn uiteraard van harte welkom! Westlands Feestje Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is! Link naar reactie
Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 24 april 2003 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 24 april 2003 TOP ... geen feest als Mik niet is geweest ;D En nog in mijn buurt ook ... maar helaas peanut boter ... op zaterdag moet ik werken. Normaal gesproken is dat geen probleem, ben wel vaker als ik klaar ben met werken rond 3 uur 's nachts op een feest, maar dan is deze party allang afgelopen. Miskien dat je vriend de volgende keer een nachtvergunning aanvraagt? Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
Persoon Geplaatst: 24 april 2003 Auteur Persoon 1,4k 2 Geplaatst: 24 april 2003 Ik heb nog nooit gehoord dat er in Monster een feest is geweest met een nachtvergunning. De Westlandse gemeentes willen alles om uiterlijk 2 uur gesloten hebben. Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is! Link naar reactie
Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 24 april 2003 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 24 april 2003 Sjammer ... geen nachtvlinders in Monster ? Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
Persoon Geplaatst: 24 april 2003 Auteur Persoon 1,4k 2 Geplaatst: 24 april 2003 Niet in de gemeenteraad in ieder geval... >:( Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is! Link naar reactie
Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 24 april 2003 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 24 april 2003 Als bewoner ook niet dunkt mij, want ik had allang een mega protestactie opgezet en het gemeentehuis een hele nacht bezet ;D Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
Aanbevolen berichten