Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 29 mei 2002 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 29 mei 2002 De titel van dit artikel triggerde mij. What's in a mind, zal ik maar zeggen. Uiteindelijk vond ik het een interessant artikel over de laatste nominatierondes van de AD Web Awards. Zin om te lezen? Het artikel is als document aangehecht. Vibratornijd_en_Taalkabaal.doc Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
0 I.Smid Geplaatst: 29 mei 2002 I.Smid 339 6 Geplaatst: 29 mei 2002 de derde genomineerde heeft mijn voorkeur, maar wellicht ben ik bevooroordeeld (de site is gemaakt door een van mijn leveranciers). Ondanks dat heb ik geen behoefte om me te verdiepen in turbo,digi of managerstaal. Ook voel ik me niet geroepen om de lifelog`s te lezen van mensen die ik niet ken en zo te lezen ook niet wil kennen.(komt wel hard over he! ..sorry) De laatste genomineerde zal ik zeker bezoeken, maar puur om snel iets op te zoeken. Hmm, ben benieuwd wie er gaat winnen. Greetz, Tirza Follow your dream, Feel the fear and do it anyway Link naar reactie
Mikky Vrolijk
Mikky Vrolijk
De titel van dit artikel triggerde mij. What's in a mind, zal ik maar zeggen.
Uiteindelijk vond ik het een interessant artikel over de laatste nominatierondes van de AD Web Awards.
Zin om te lezen? Het artikel is als document aangehecht.
Vibratornijd_en_Taalkabaal.doc
Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag