ik heb een vraag, ik zit met het volgende probleem waar ik niet uitkom.
Voor een client heb ik een website gemaakt. Deze client laat niks meer van zich horen, de site is echter al geheel klaar (nog niet uitgeleverd gelukkig)
Nu zat ik te denken deze zelf te gebruiken, echter de situatie is zo:
- het is een website waar mensen onbetaald spellen kunnen spelen , hiermee kunnen zei geen prijzen winnen.
- ook is er een betaald gedeelte hier kunnen mensen meer spellen spelen en met een competitie meedoen , waarmee een prijs te verdienen valt.
-Mag ik de site die ik eigenlijk voor mijn klant gemaakt heb (naar zijn/haar idee) zelf gebruiken (er is nog niet voor betaald en ik heb verschillende malen contact gezocht maar er wordt helemaal niet meer gereageerd) ?
- Valt de site onder kansspelen als ik prijzen ga uitreiken voor betalende leden (mits zei uiteraard een highscore op naam zetten)? (prijzen onder de €350,-)
Ik hoop dat iemand mij hier duidelijk antwoord op kan geven.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Arnold-
Arnold-
Goedendag iedereen,
ik heb een vraag, ik zit met het volgende probleem waar ik niet uitkom.
Voor een client heb ik een website gemaakt. Deze client laat niks meer van zich horen, de site is echter al geheel klaar (nog niet uitgeleverd gelukkig)
Nu zat ik te denken deze zelf te gebruiken, echter de situatie is zo:
- het is een website waar mensen onbetaald spellen kunnen spelen , hiermee kunnen zei geen prijzen winnen.
- ook is er een betaald gedeelte hier kunnen mensen meer spellen spelen en met een competitie meedoen , waarmee een prijs te verdienen valt.
-Mag ik de site die ik eigenlijk voor mijn klant gemaakt heb (naar zijn/haar idee) zelf gebruiken (er is nog niet voor betaald en ik heb verschillende malen contact gezocht maar er wordt helemaal niet meer gereageerd) ?
- Valt de site onder kansspelen als ik prijzen ga uitreiken voor betalende leden (mits zei uiteraard een highscore op naam zetten)? (prijzen onder de €350,-)
Ik hoop dat iemand mij hier duidelijk antwoord op kan geven.
Vriendelijke groet,
Arnold
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/22226-kansspelen/Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag