• 0

CAD-engineers

Hi, allemaal,

 

Ik ben sinds kort actief op het forum, en ben al een boel wijzer geworden, maar: still learning! :)

 

Op het moment ben ik druk bezig met de voorbereidingen voor de start van een CAD-bureau, waarbij de nadruk ligt op wtb. Wat werk betreft: denk aan volledig uitbesteedde projecten, maar ook aan ingeleend worden om op locatie CAD-support te bieden.

 

Bij het nasnuffelen van de verschillende onderwerpen viel me op dat er weinig (zichtbare) werktuigbouwers actief zijn op het forum. Toch ben ik benieuwd of er meer "gekken" zijn zoals ik die zich o.a. toeleggen op CAD. Ook wil ik graag leren van de ervaringen die deze vakbroeders hebben opgedaan m.b.t. een soortgelijk bedrijf.

 

Groeten,

reafro

CAD-ondersteuning PLUS??

www.iarf.nl

mail of bel gerust!

Uitgebreid profiel: http://www.linkedin.com/in/robfroeling

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Welkom Reafro,

 

Nou volgens mij ben je op het juiste board terecht gekomen. En ja je hebt gelijk, ik ben ook nog niet veel active werktuigbouwkundigen tegen gekomen, maar dat komt wel. We hebben er dus in ieder geval weer een bij!

:ukliam2:

 

Op het moment ben ik druk bezig met de voorbereidingen voor de start van een CAD-bureau

Hou je ons op de hoogte?

Link naar reactie
  • 0

Hou je ons op de hoogte?

 

Reken maar! Eén ding heb ik ondertussen wel geleerd: van je netwerk moet je het hebben (vroeger noemden ze dat kruiwagens, toch??)

 

Ik weet dat het niet de bedoeling is om reclame-boodschappen op het forum te plaatsen, maar dit was een open deur, vond ik:

voor geinteresseerden heb ik een folder klaarliggen (zowel gedrukt als digitaal, uiteraard..)

 

Rob.

CAD-ondersteuning PLUS??

www.iarf.nl

mail of bel gerust!

Uitgebreid profiel: http://www.linkedin.com/in/robfroeling

Link naar reactie
  • 0
Ik weet dat het niet de bedoeling is om reclame-boodschappen op het forum te plaatsen
Ja dat klopt en die van jou wordt nog net gedoogd.. :winked:

 

Maar ik heb toch even op de site gekeken en het promotiemateriaal op me in laten werken. Maar ik ben eigenlijk vooral geintresseerd in de organisatie structuur van de onderneming (daar lopen nog meer discussies over op dit forum). Begrijp ik het goed, als ik zeg dat het door jouw te starten CAD-bureau onder een bestaande BV komt te vallen?

Link naar reactie
  • 0

Je kunt nou eenmaal niet alles in de gaten hebben, Ridler, het zou niet meer menselijk zijn dat van een ander te verwachten.

 

In deze thread staat natuurlijk alleen het topje van de ijsberg, het hoe en waarom heb ik er maar niet bijgevoegd. Kern van het verhaal is dat we elk nieuw en LEVENSVATBAAR idee in een aparte firma onderbrengen, zodat (mocht het toch fout gaan) de andere ideeën er niet onder lijden.

Op deze manier kun je een redelijk overzichtelijke structuur onder een holding hangen.

CAD-ondersteuning PLUS??

www.iarf.nl

mail of bel gerust!

Uitgebreid profiel: http://www.linkedin.com/in/robfroeling

Link naar reactie
  • 0

heeee WTB'ers,

 

Hier is er nog 1. Ik ben dan nog wel in opleiding maar met nog iets minder dan een jaar te gaan komt het wel goed.

 

Volgens mij is het een goed idee om een dergelijk bedrijf op te starten! Er zijn niet al teveel mensen die helemaal bedreven zijn met CAD. Persoonlijk vind ik de hele dag achter een PC zitten ook niet echt geweldig dus aan mij heb je niet veel.. ;)

 

succes!!

ice

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 284 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.