• 0

Distributeurs audio/video

Hallo,

 

Ik ben de mogelijkheden aan het bekijken om een webshop te beginnen in pc/audio/video producten.

Voor pc producten kan ik op google een heel aantal distributeurs/leveranciers vinden.

Met betrekking tot audio/video (ik denk hierbij bijvoorbeeld aan mp3/mp4 spelers, dvd spelers, tv's), blijkt het voor mij veel moeilijker te zijn om via google distributeurs te vinden.

Heeft iemand misschien een tip voor mij?

 

Alvast bedankt!

Mvg,

Bart

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het makkelijkste is om de nederlandse vestigingen van de merken die je wil verkopen gewoon te bellen en informatie te vragen.

 

Wil je alles bij elkaar hebben dan kun je wellicht nog terecht op www.pixmania-pro.nl , maar verwacht daar niet teveel van qua marge die je nog kunt maken.

 

Frans

 

Off-topic:

@John K: duidelijk genoeg dunkt me :)

/off-topic

Link naar reactie
  • 0

pixmania-pro zal ik niet aanraden als je aan dropshippinh wilt gaan doen via hun in ieder geval.

Hele slechte communicatie. Je kan bellen met een 0900 nummer, maar ze zullen nooit vragen beantwoorden over prijzen. Bijv bepaalde producten op hun website staat op een gegeven moment geen prijs meer voor. Hij kan dan wel of niet meer leverbaar zijn. ALs je dit telefonische vraagt, zeggen ze alleen dat je online een offerte kunt aanvragen, dan kan het wel een week duren voordat je antwoord krijgt. Betaling is niet mogelijk via Ideal of creditkaart.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 113 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.