• 0

Goedekoop

Goedekoop is een lokaal overzicht van interessante aanbiedingen samengesteld door de lokale bevolking zelf. We kennen allemaal dat geweldige gevoel wel als we een goede aankoop hebben gedaan. Op onze website kan men deze goede aankopen plaatsen op een forum. De overige bezoekers kunnen 1 t/m 5 sterren toekennen aan deze aankoop die zij zelf misschien ook wel hebben gedaan. Daardoor onstaat er een dagelijkse top 20! Er zijn diverse top 20 onderverdeeld in prijscategorien.

Ik stond met een standje op de kvk open dagen van afgelopen weekend en veel mensen vonden het een interessant concept. Momenteel ben ik met een bekend regionaal reclamebureau bezig de site af te ronden. Mijn verdienmodel zijn momenteel 2 banners, toch vraag ik mij af hoe ik meer inkomsten kan genereren.

 

Wat vinden jullie van het idee achter goedekoop?

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

In veel vergelijkingssites zit dit principe al ingebakken. Vergelijk.nl, kieskeurig.nl en dergelijke zijn sites die veel bezoekers trekken om te controleren wat de prijs is en daarbij recensies te lezen van kopers...Aanbieding.nl en koopjespakker.nl, etc. gaan over de aanbiedingen. Wat maakt jouw site dan uniek?

Qua verdienmodel ben ik ook bang dat je daar niet de grootste verdiensten zult krijgen...

De Roode Kikker - Developing Serious Games

http://www.deroodekikker.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 312 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.