• 0

Boekentips internationaal ondernemen, import, export, marketing en management

De boekentips die ik hieronder deel, bevatten veel links van websites om o.a leveranciers te vinden, marktinformatie op te zoeken, landeninformatie op te zoeken, betekenissen van afkortingen en vaktaal, douane procedures, voorbeeld documenten, voorbeeld emails, geldzaken, logistiek, verzekeren en praktijktips. Deze boeken zijn algemeen van aard en niet specifiek op China gericht.

 

Voor mensen die net zoals ik hun kennis willen bijhouden, uitbreiden en vertalen naar de praktijk. Misschien zijn er meer mensen met boekentips zodat ik mijn kleine collectie kan uitbreiden. Ik heb er (naast de nuttige posts van ervaren HL leden) bij het opstarten van mijn productie en sourcingbedrijf en in de dagelijkse praktijk veel aan gehad.

 

Van sommige boeken heb ik een samenvatting geschreven (met doorklikbare links). Stuur mij een PM als je die wilt hebben (gratis).

 

 

ISBN 9780273713876 Duer, Albaum. 2008. International Marketing and Export Management.

 

ISBN 9781846730344 Sherlock, Jim & Reuvid, Jonathan. 2008. The Handbook of International Trade - A Guide to the Principles & Practice of Export.

 

ISBN 9780071482554 Nelson, Carl A. 2009. Import Export - How to Take Your Business Across Borders.

 

ISBN 9780470120477 Weis, Kenneth D. 2007. Building an Import Export Business.

 

ISBN 9780470260944 Capela, John J. 2008. Import / Export for Dummies.

 

ISBN 9781599181080 Entrepreneur Magazine. 2007. Start Your own Import / Export Business.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

0 antwoorden op deze vraag

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 197 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.