Ik ben pas als ZZP-er begonnen en zoek informatie welke verzekeringen als zakelijke uitgaven gezien worden en welke niet.
Ik neem aan dat bijv een zakelijke WA verzekering als zakelijke uitgave wordt gezien en een pensioenverzekering niet,
Maar is een inkomstenverzekering nu een zakelijke of een prive uitgave (Zo'n verzekering lijkt prive, maar waarborgt toch ook een evt voortbestaan van de zaak)?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
andrerita
andrerita
Best Highlevelers,
Ik ben pas als ZZP-er begonnen en zoek informatie welke verzekeringen als zakelijke uitgaven gezien worden en welke niet.
Ik neem aan dat bijv een zakelijke WA verzekering als zakelijke uitgave wordt gezien en een pensioenverzekering niet,
Maar is een inkomstenverzekering nu een zakelijke of een prive uitgave (Zo'n verzekering lijkt prive, maar waarborgt toch ook een evt voortbestaan van de zaak)?
Bij voorbaat dank,
Andre
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27227-welke-verzekeringen-zijn-voor-de-fiscus-zakelijke-uitgaven/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag