• 0

Nieuwbouw-appartement laten inrichten met behulp van sponsoring.

Beste Experts,

 

Even voorstellen en graag jullie inbreng/mening over dit project:

 

Ik ben 22jaar en geen zaakvoerder, maar ik zoek steeds uitdagingen en 'goals'.

Zo kocht ik onlangs een nieuwbouw-appartement dat ik de eerste jaren zelf zal bewonen, maar misschien later verhuren of verkopen.

 

 

Nu gaat het hier om een heel klein appartement en net dat nadeel zou ik met wat creativiteit willen ombuigen naar een voordeel.

Een uiterst kleine ruimte vraagt om uiterst flexibele en efficiënte inrichting, ik zoek fabrikanten die hierin hun specialiteit hebben en via dit project hun naam kunnen laten opmerken.

 

 

Ik heb al verschillende contacten met interieurmagazines en interieurwebsites, verschillende van hen waren geïnteresseerd tot zelfs zeer geïnteresseerd en zouden mijn project verder willen opvolgen. Een gekende website zou zelfs een videoreportage willen maken en een ander magazine wil een follow-up doen.

Ik zou ook zelf een webblog willen maken en de keuzes publiceren.

 

Ik sta niet alleen achter dit project. Twee studenten interieurarchitectuur zouden me bijstaan en voor een unieke toets zorgen.

Net dit vond ook de media heel interessant.

 

 

Zijn er toevallig experts die weten hoe ik dit best kan aanpakken?

Ik heb al een sponsordossier opgemaakt, maar hoe best fabrikanten/leveranciers/... bereiken en welke bedrijven dan?

Graag had ik nog wat extra inbreng voor ik hiermee naar buiten komen en naar potentiële sponsoren stap.

Verschillende opinies zijn altijd bruikbaar!

 

Let me know!

 

Grtz

Yep you can do me a fabour by visiting http://www.driesgovaerts.be

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik zou wat sponsoren in de buurt gaan zoeken. Lokale sportvereningen etc. Vaak is dit geen vetpot, maar vereningen doen hier

graag aan mee en iedereen in de omstreken ziet ook weer mooi (hun logo op het bord in de tuin)? Voor grotere sponsoren, tja, ga gewoon eens rond bellen, probeer wat ondernemers te vinden in je eigen netwerk die je willen helpen. Zo begint het vaak ;)

 

*Oh, lees je vraag nu pas goed. Dit is dus niet echt een antwoord op jouw specifieke vraag, maar misschien kun je er toch

wat mee. Hoe je de beste fabrikanten kan vinden zou ik je zo niet kunnen vertellen. Hopelijk weet iemand anders daar wat voor je op :)

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Link naar reactie
  • 0

Lokale sponsoren zijn idd niet meteen relevant.

Tenzij er bij mij in de buurt natuurlijk interieurzaken zijn gevestigd! Het moet dan ook nog een beetje aansluiten bij het project.

 

Hoe zou ik het best fabrikanten benaderen?

Want ik kan me voorstellen dat heel wat sponsordossiers ongelezen in de prullenmand verdwijnen...

 

Hoe kan ik dat dan het beste aanpakken?

 

grtz!

Yep you can do me a fabour by visiting http://www.driesgovaerts.be

Link naar reactie
  • 0

Tja, dat ligt helemaal aan de persoon. Sommige mensen vinden het moeilijk om te bellen, misschien een beetje 'eng'. Als je

hier niet zelfverzekerd in bent komt zo'n telefoontje ook niet over. Het beste kun je dan toch schriftelijk (of via email) contact zoeken. Stel een overtuigend verhaal op, en zorg voor aspecten die jou eruit laten springen! Je wilt tenslotte opvallen tussen

als die andere sponsor zoekers ;) Zorg dat je alles goed uitwerkt en duidelijk op papier hebt staan. Je kunt dit dan bij

verschillende sponsors gaan gebruiken.

 

Succes! :)

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Link naar reactie
  • 0

Ik zal dus een mailtje sturen. Ondertussen heb ik, naar mijn gevoel, een overtuigend tekstje opgesteld.

Eerst een mailtje dus, waar ik aan het einde van de mail verwijs naar het sponsordossier.

Ik schrijf ook dat ik in de loop van de week telefonisch contact zal opnemen om te vernemen of er al dan niet een afspraak kan worden gemaakt om het te bespreken.

 

Zo heeft de persoon in kwestie tijd om even na te denken of het al dan niet interessant is voor hem.

 

Lijkt me nog wel een goed systeem! ;)

 

thx!

Yep you can do me a fabour by visiting http://www.driesgovaerts.be

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 77 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.