Mede HL-ers, ff een luie vraag (want dit is vast wel ergens te vinden).
Wat is een gepaste benaming voor de post van kosten als papierverbruik en al het andere gebruik of verbruik van kantoorartikelen? Mag ik hier ook de kosten voor het verzenden van post onder brengen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast Martijn
Gast Martijn
Mede HL-ers, ff een luie vraag (want dit is vast wel ergens te vinden).
Wat is een gepaste benaming voor de post van kosten als papierverbruik en al het andere gebruik of verbruik van kantoorartikelen? Mag ik hier ook de kosten voor het verzenden van post onder brengen?
Alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/2954-kostenpost-kantoorartikelen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag