• 0

Re: Mening gevraagd over website

Supergoede tips, ik ben nieuw hier en heb er zeker iets aan. Zou er ook iemand naar mijn website willen kijken en feedback geven?

Ik kon zelf helaas nog geen oproep plaatsen.

 

 

 

Alvast bedankt en ik zal zeker meepraten over verschillende onderwerpen hier.

 

 

 

Wat John zegt klopt. Je bent er bij wijze van uitzondering tussendoor geslipt omdat alle mod's even een avondje vrij genomen hadden

 

Ik heb je topic verplaatst naar de goede plek.

 

Zou je voor we verder gaan alleen onderstaande vragen die bij dit soort onderwerpen horen even zo uitgebreid mogelijk willen beantwoorden?

 

[*]Omschrijving van je concept:

[*]Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

[*]Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

[*]Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

[*]Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

[*]Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

[*]Wat voor feedback hoop je te krijgen:

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo Wiperstick,

 

Je site is nog niet af, ik kom op veel plekken tegen: Type content here.

 

De Flash intro, zou ik direct weghalen. Dat is echt iets van de jaren 90.

 

Layout is slordig en niet consistent. Ook zou ik teksten niet over gehele breedte van het scherm laten gaan, dat leest onprettig.

 

Wat is het doel van je site? Wil je winkels zo ver krijgen, dat ze dit product gaan verkopen?

Link naar reactie
  • 0

Flash moet weg :-K

 

Het eerste wat mij opviel was dat ik nergens op de index pagina kon vinden wat het product precies doet. Het Engels is dramatisch, waarom schrijf je niet eerst de tekst volledig in het Nederlands en laat je het daarna door iemand vertalen?

 

Zodra ik op 'wiperstick' klik kom ik wel tegen wat het product doet maar pas na de nogal vreemde opmerking:

Wiperstick is trading according to Dutch trading laws, therefore our terms and deliveries are stated in Dutch, if you want a translation of those terms and conditions, please contact us.

 

Als je over een vertaling beschikt, dan zet je die toch online? Dit is naar mijn idee zelfs verplicht bij wet. Maargoed.

 

We are a small company with only a few employees, Allard en Kora van der Weide are the owners of this company, and shareholders. We both have different tasks. Kora doe general management, sales and customer satisfaction, and takes care of the daily management. Allard does promoting, research & development, promotional activities and administration. Anouk our daughter helps us in al kinds of work like preparing deliveries, receptionist work etc. Fred van der Molen is our general advisor in all promotional and sales activities.

 

Ik snap dat je trots bent op het product en het bedrijf maar dit zou ik voor thuis bewaren. Staat heel knullig. Daarnaast 'doe' je niet aan klanttevredenheid, dat is een streven (de tekst klopt dus niet).

 

Mij bekruipt het idee dat u eigenlijk wilt weten hoe een website in elkaar moet zitten, het lijkt alsof er nog niet goed over nagedacht is. Een voorbeeld hiervan is de contactinformatie:

 

"Customer Satisfaction is for us important. You can contact us 7 days a week...."

Naast het gegeven dat deze zin vol staat met fouten vind ik de contactgegevens vreemd. Probeer het eens als volgt:

 

 

WhiperStick BV

 

Straat en huisnummer,

postcode, plaats, The Netherlands.

 

T: +31 00 000 0000

F: +31 00 000 0000

E: info@whiperstick.nl

 

 

Bank: 00.00.00.00 (+SWIFT en BIC code als u met het buitenland zaken doet)

KvK: 0000000000

BTW: NL000000B00

 

 

U kunt via www.google.com/apps een gratis e-mail account aanmaken waardoor u een 'info@.....uw bedrijf...nl' account krijgt.

 

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 153 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.