Ik kon mijn BBZ niet verlengen en heb WWB aangevraagd. Ik kreeg voorheen BBZ plus woonkostentoeslag.
Vandaag heb ik contact gehad met de gemeente over verlenging van mijn woonkostentoeslag.
Zij vertelden mij dat de toeslag afhangt van de BBZ afhandeling. VHuh...???
Wat blijkt nu:
Als mijn BBZ wordt omgezet in "OMNIET", dan zou ik recht hebben op belastingteruggaaf. EN daar hangt dan ook weer die woonkostentoeslag van af....
Ik snap hier niks van.
Bedoelt ze dat de belastingteruggaaf over 2010 verrekend (in mindering wordt gebracht) op woonkostentoeslag 2011?? Dat kan toch niet? Of moet ik die belastingteruggaaf terugbetalen aan de gemeente om zo de toeslag over 2010 te verrekenen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast
Gast
Ik kon mijn BBZ niet verlengen en heb WWB aangevraagd. Ik kreeg voorheen BBZ plus woonkostentoeslag.
Vandaag heb ik contact gehad met de gemeente over verlenging van mijn woonkostentoeslag.
Zij vertelden mij dat de toeslag afhangt van de BBZ afhandeling. VHuh...???
Wat blijkt nu:
Als mijn BBZ wordt omgezet in "OMNIET", dan zou ik recht hebben op belastingteruggaaf. EN daar hangt dan ook weer die woonkostentoeslag van af....
Ik snap hier niks van.
Bedoelt ze dat de belastingteruggaaf over 2010 verrekend (in mindering wordt gebracht) op woonkostentoeslag 2011?? Dat kan toch niet? Of moet ik die belastingteruggaaf terugbetalen aan de gemeente om zo de toeslag over 2010 te verrekenen?
Heeft iemand hier wel eens mee te maken gehad?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33153-bbz-om-niet-ib-en-woonkostentoeslag/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag