• 0

lening BBZ bij vreemd vermogen in financieringsplan?

Ik ben druk bezig de laatste hand te leggen aan mijn financieringsplan, maar vroeg mij af of ik bij het kopje vreemd vermogen lang ook de evtentuele lening van bbz er al in mee mag nemen. Ik heb hiervoor nog geen uitsluitsel gehad. Of gaat het puur om het vermogen dat ik NU heb?

 

Groeten,

 

Eigenaresse Higher- Level in spe

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0
Gast Verwijderd account

Ik ben druk bezig de laatste hand te leggen aan mijn financieringsplan

 

Groeten,

 

Eigenaresse Higher- Level in spe

 

 

 

Je wordt dus de nieuwe eigenaar van HL begrijp ik :)

Link naar reactie
  • 0

Ok, super, dankjewel!

 

Heb je misschien ook tips om te berekenen hoe ik de komende jaren een stijgende, gelijke of dalende lijn verwerk in mijn berekeningen qua omzet? De tendens van prijsstijgingen blijft nog wel even aanhouden de komende jaren volgens mij, maar hoe bereken ik dit door in mijn prijzen? Normaal hoop je natuurlijk op een stijgende lijn, maar als ik in de statistieken duik, krijg ik toch een een beetje buikpijn, hahaha

Link naar reactie
  • 0

 

Probeer dit ook voor jezelf zo reëel mogelijk te benaderen. Wellicht zit er de eerste jaren naast prijs ook nog wat ruimte in je capaciteit (nog wat meer uren draaien, zogezegd). Misschien verwacht je nog uit te kunnen breiden met personeel? Ook dit mag je doorrekenen maar dan wel ook de loonkosten ervan meenemen. Verwachte prijsstijgingen blijft natuurlijk altijd lastig inschatten. Is ook afhankelijk met welke prijsstelling je bent gestart onderkant van de markt of bovenin. Als met een lage prijs bent gstart kun je wat makkelijker verhogen.

 

Succes.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 168 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.