Ik ben druk bezig de laatste hand te leggen aan mijn financieringsplan, maar vroeg mij af of ik bij het kopje vreemd vermogen lang ook de evtentuele lening van bbz er al in mee mag nemen. Ik heb hiervoor nog geen uitsluitsel gehad. Of gaat het puur om het vermogen dat ik NU heb?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
rooiesuusje
rooiesuusje
Ik ben druk bezig de laatste hand te leggen aan mijn financieringsplan, maar vroeg mij af of ik bij het kopje vreemd vermogen lang ook de evtentuele lening van bbz er al in mee mag nemen. Ik heb hiervoor nog geen uitsluitsel gehad. Of gaat het puur om het vermogen dat ik NU heb?
Groeten,
Eigenaresse Higher- Level in spe
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33768-lening-bbz-bij-vreemd-vermogen-in-financieringsplan/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag