• 0

Dating Service

Hallo!

 

Ik ben een jonge ondernemer. Ik heb een party organisatie op Curacao en wil nu een Dating service op internet gaan oprchten voor hetro's en homo's.

 

Er is in ieder geval grote vraag naar.

Maar hoe kan ik dit aanpakken?

Wat zijn trucs in deze branche? Wat moet ik weten voor ik dit ga opzetten? Waar moet ik op letten?

 

Ik heb een heleboel ideeen over hoe dit aan te moeten pakken maar ik zou graag van iedereen wat advies willen horen.

 

Tevens ga ik een virtuele winkel openen waar men hier op Curacao sex-artikelen kan kopen.

Weet iemand iets over dit soort dingen? Weet iemand misschien de beste groothandel? Moet ik vanuit nederland bestellen of is het slimmer om het vanuit Amerika te doen?

 

 

Alvast bedankt!!

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Beste Di mitri_degroot,

 

Ik heb je vraag even verplaatst naar de afdeling 'ondernemingsplannen'. Het beste advies is om een compleet ondernemingsplan te schrijven, op deze manier kom je alle noodzakelijke onderdelen tegen. Het geeft je ook direct inzicht in de haalbaarheid, kosten en mogelijkheden van je plannen.

 

Aangezien je vraag erg algemeen is en er op het forum genoeg te vinden is over het schrijven van een ondernemingsplan, sluit ik dit topic.

 

Loop je tegen specifieke problemen aan, dan kun je deze altijd hier plaatsen. Geef even aan wat je al gedaan hebt en welke oplossingen je tot nu toe gevonden hebt.

 

Succes met je ondernemingsplan!

Persoon

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 253 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.