• 0

ondernemersplan business platform

Ik ben bezig met het uitwerken van een idee voor een business platform online en hoop dat jullie mij wat advies kunnen geven over enkele zaken. Gezien de kapitaalwerving zal geschieden door gedeeltelijk subsidie, gedeeltelijk sponsoring en gedeeltelijk investeerders, vroeg ik mij af of er bepaalde punten zijn waar ik extra aandacht op moet vestigen - OF - dat bepaalde zaken juist wel of juist niet in het ondernemingsplan opgenomen dienen te worden. Mogelijk een belangrijk punt (?) - het platform is gericht op een van de EU landen - maar het meeste geld zal van bedrijven en instanties in NL moeten komen (en EU/subsidie) Kortom;

 

1) moet ik diverse versies aanhouden voor diverse 'doelgroepen'? (sponsoring/investeerders/subsidie)

 

2) Vaak zie je dat mensen een beknopte businessplan voor executives gebruiken. Dit is een zeer beperkte versie van een businessplan of eigenlijk meer een samenvatting/uitreksel. In welke situaties is deze aan te raden en in welke situaties juist af te raden?

 

3) Bij het presenteren van een businessplan van een idee is het belangrijk om je idee te beschermen. Hiervoor kan ik een NDA gebruiken. a) Hoe wordt hierop gereageerd? Toon je hiermee geen wantrouwen / verslechter je je positie hier niet mee? b) In hoeverre is een NDA hier in NL en binnen EU geldig?

 

Alvast bedankt.

Groet,

 

Stepan

3 AM Productions - New media design & services

http://www.3amp.com/

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

0 antwoorden op deze vraag

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 238 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.