Cverhoeven Geplaatst: 8 februari 2012 Cverhoeven 1 0 Geplaatst: 8 februari 2012 Vanuit mijn BV wil ik een freelancer inhuren die mij factureert vanuit een VOF. Moet ik een garantstelling vragen voor de afdracht van de sociale lasten? Bijvoorbeeld een verklaring arbeidsrelatie vragen of werkt dat vanuit een VOF anders? Link naar reactie
0 renep Geplaatst: 8 februari 2012 renep 2,4k 117 Geplaatst: 8 februari 2012 Het is inderdaad verstandig een VAR te vragen. Dat geeft misschien duidelijkheid of je personeel inhuurt (VAR-loon), dan wel dat je een opdracht verleent aan een zelfstandige (VAR-WUO). Misschien geeft het geen duidelijkheid (VAR-ROW). René Applinet - informatieve websites | Lancelots - informatie en forum voor freelancers / zzp'ers Link naar reactie
Cverhoeven
Cverhoeven
Vanuit mijn BV wil ik een freelancer inhuren die mij factureert vanuit een VOF. Moet ik een garantstelling vragen voor de afdracht van de sociale lasten? Bijvoorbeeld een verklaring arbeidsrelatie vragen of werkt dat vanuit een VOF anders?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag