Ik ben hier helemaal nieuw, geen ervaring met de boekhouding maar wel sind een paar maanden bezig met PDB.
Mijn echtgenoot is een internetbedrijf begonnen.
Ik wil graag de administratie voor hem opzetten maar ja... zo makelijk is het niet.
Ik heb het boekhoudprogramma van Davilex (account 2000)
zelf heb ik bedacht dat ik onder activa kas, bank. debiteruren en inventaris ga invoeren. Mijn vraag is onder welk bedrag zet ik de computer op de balans neer.( hij is 3 jaar oud, geen idee hoeveel die nog waard is en ik heb er geen bon meer van )??
Hij werkt thuis, mag ik dan elk maand huur kosten boeken :
huurkosten
aan prive ?
nog de laatste vraag
de beginbalans moet ik via het memoriaal invoeren neem ik aan ?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
grazi
grazi
Hoi allemaal !
Ik ben hier helemaal nieuw, geen ervaring met de boekhouding maar wel sind een paar maanden bezig met PDB.
Mijn echtgenoot is een internetbedrijf begonnen.
Ik wil graag de administratie voor hem opzetten maar ja... zo makelijk is het niet.
Ik heb het boekhoudprogramma van Davilex (account 2000)
zelf heb ik bedacht dat ik onder activa kas, bank. debiteruren en inventaris ga invoeren. Mijn vraag is onder welk bedrag zet ik de computer op de balans neer.( hij is 3 jaar oud, geen idee hoeveel die nog waard is en ik heb er geen bon meer van )??
Hij werkt thuis, mag ik dan elk maand huur kosten boeken :
huurkosten
aan prive ?
nog de laatste vraag
de beginbalans moet ik via het memoriaal invoeren neem ik aan ?
bedankt voor reactie's
groetjes, Grazi
Heer
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3597-nog-een-keer-de-beginbalans/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag