Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
WickedLo
WickedLo
Hallo mede-ondernemers,
Ik wou graag jullie mening over de volgende situatie:
Eind 2010 heb ik een advertentie geplaatst in een tijdschrift. In de kleine lettertjes van de opdrachtbevestiging staat
dat de advertentie telkens stilzwijgend met een jaar wordt verlengd. Ik had er verder niet meer naar gekeken.
Het is nu 2012 en tot mijn verbazing staat mijn zaak weer geadverteerd in een soortgelijk tijdschrift. Echter
zonder dat ik een plaatsings opdracht heb gegeven. Na het onvangen van de (ongevraagde) factuur heb ik
nagevraagd bij het desbetreffende bedrijf. Die wees me op de plaatsingsopdracht dat destijds was getekend voor de
oorspronkelijke advertentie.
Een andere observatie is dat de bedrijfsgegevens (KvKnr en BTWnr) van de eerste partij anders is dan deze laatste partij.
Mijn vraag is, is de opdrachtbevestiging wel geldig?
Ik hoor graag de ervaringen van anderen hierover.
Met vriendelijke groet,
Wai-kit Lo
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36612-opdrachtbevestiging-geldig/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag