• 0

Overname bedrijf

Stel, je wilt het bedrijf overnemen waar je werkt en je directeur/eigenaar weet op dat moment uiteraard van niets maar speelt wel met de gedachte om te verkopen.

Hoe kun je voorkomen dat je indien hij niet aan jou persoonlijk wil verkopen de werkgever/werknemer relatie hierdoor niet onder druk komt te staan?

 

Zelf dacht ik aan een bemiddelaar o.i.d., zijn er nog andere mogelijkheden?

 

mvg. Tigger ???

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Een bemiddelaar zou een goede optie zijn lijkt me. Ik weet niet hoe je huidige relatie is met de werkgever? Als je een goede relatie hebt met je werkgever kan ik me voorstellen dat je dat graag zo wil houden. Maar waarschijnlijk zal hij wel garanties willen. Oftewel hij zoekt een persoon die ervoor kan zorgen dat zijn bedrijf over 5 jaar nog steeds bestaat. Maar hoe dan ook, je zult iedergeval op een manier kenbaar moeten maken dat je interesse hebt.

Als je jezelf niet serieus neemt, doen andere dat ook niet!

Link naar reactie
  • 0

Oftewel hij zoekt een persoon die ervoor kan zorgen dat zijn bedrijf over 5 jaar nog steeds bestaat.

 

tigger werkt er natuurlijk wel al, en weet waarschijnlijk wel hoe de gang van zaken is. Ik denk dat hij zelf een grotere kans maakt dan ieder ander persoon. (tenzei tigger niet zo'n goede werknemer is ...)

Link naar reactie
  • 0

Oftewel hij zoekt een persoon die ervoor kan zorgen dat zijn bedrijf over 5 jaar nog steeds bestaat.

 

tigger werkt er natuurlijk wel al, en weet waarschijnlijk wel hoe de gang van zaken is. Ik denk dat hij zelf een grotere kans maakt dan ieder ander persoon. (tenzei tigger niet zo'n goede werknemer is ...)

Ja dat is waar. Maar van loondienst naar zelfstandig ondernemer neemt veel verantwoordelijkheden met zich mee. Het is dus belangrijk om een persoon te vinden die hier goed mee om kan gaan.

Als je jezelf niet serieus neemt, doen andere dat ook niet!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 113 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.