• 0

importeren van china naar ecuador

beste lezers,

Het importeren van goederen NAAR zuidamerika (ecuador) is nogal een hoofdbrekertje. De duane kan je niet vertellen hoeveel invoerbelasting je moet betalen, de agentschappen vertellen je niet hoe lang het gaat/kan duren. Daarbij komt nog als je uit europa komt dan schroeft men de prijs bij voorbaat al met 100% op.

 

Ik ben al geruime tijd bezig om spullen te importeren op kleine schaal, maar de transport kosten belemmeren mij echt door te zetten. Pakketen van 20kilo kosten al gauw 150 euro... Met vrachtgoed verschilt het nogal van agent. maar vanaf 150kg tot 1000kg dat is nagenoeg onbetaalbaar.

 

mijn vraag is aan iedereen, bestaan er organisaties of bedrijven die exporteren naar Ecuador en die bv container ruimte aanbieden. Of hebben de wat meer ervaren zakenmannen manieren om goedkoper produchten naar Ecuador te verzenden.

 

mvg marcel

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0
Gast Verwijderd account

Hoi Marcel,

 

Ik begrijp je niet helemaal. De titel van je bericht doet vermoeden dat je goederen van China naar Ecuador wil vervoeren. Maar je schrijft ook "Daarbij komt nog als je uit europa komt dan schroeft men de prijs bij voorbaat al met 100% op". Wil je goederen van China naar Ecuador, of van China naar Nederland en vanuit NL naar Ecuador vervoeren?

 

 

Link naar reactie
  • 0

Van china naar ecuador, de opmerking die je citeert daarmee wordt bedoeldt dat 'agents" de prijs bij voorbaat al opvoeren als ze een met een europeaan zaken doen.

 

ik ben op zoek naar goedkope manieren om pakketten/pallets van china naar ecuador te versturen, van nederland naar ecuador en van engeland naar ecuador.

 

mvg marcel

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    6 leden, 156 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.