Vorig jaar zomer heb ik een mooie grote oude schuur gehuurd om mijn bedrijf in voort te zetten. Nu heb ik een winter meegemaakt, waarna ik en mijn personeel niet heb kunnen werken vanwege de kou. Ik heb een cv-installatie aangelegd, een heater opgehangen en vervolgens een warmtekanon op diesel. Helaas zonder resultaat. De warmte ontsnapt aan alle kanten. Aankomende winter kan het niet meer zoals als vorige winter.
De verhuurder heeft in het contract aangegeven dat het een halfsteens muur is, maar ik als leek had geen idee. Ik heb de verhuurder verzocht het pand te isoleren. Dit wil hij met een houtje-touwtje manier oplossen, waarvan experts zeggen dat het geen oplossing is.
Ik vraag mij af of ik onder dit contract uit kan komen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Bol
Bol
Vorig jaar zomer heb ik een mooie grote oude schuur gehuurd om mijn bedrijf in voort te zetten. Nu heb ik een winter meegemaakt, waarna ik en mijn personeel niet heb kunnen werken vanwege de kou. Ik heb een cv-installatie aangelegd, een heater opgehangen en vervolgens een warmtekanon op diesel. Helaas zonder resultaat. De warmte ontsnapt aan alle kanten. Aankomende winter kan het niet meer zoals als vorige winter.
De verhuurder heeft in het contract aangegeven dat het een halfsteens muur is, maar ik als leek had geen idee. Ik heb de verhuurder verzocht het pand te isoleren. Dit wil hij met een houtje-touwtje manier oplossen, waarvan experts zeggen dat het geen oplossing is.
Ik vraag mij af of ik onder dit contract uit kan komen.
Wellicht heeft iemand een idee?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37690-huurcontract-be%C3%ABindigen-binnen-de-afgesproken-huurperiode/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag