• 0

huurcontract beëindigen binnen de afgesproken huurperiode

Vorig jaar zomer heb ik een mooie grote oude schuur gehuurd om mijn bedrijf in voort te zetten. Nu heb ik een winter meegemaakt, waarna ik en mijn personeel niet heb kunnen werken vanwege de kou. Ik heb een cv-installatie aangelegd, een heater opgehangen en vervolgens een warmtekanon op diesel. Helaas zonder resultaat. De warmte ontsnapt aan alle kanten. Aankomende winter kan het niet meer zoals als vorige winter.

 

De verhuurder heeft in het contract aangegeven dat het een halfsteens muur is, maar ik als leek had geen idee. Ik heb de verhuurder verzocht het pand te isoleren. Dit wil hij met een houtje-touwtje manier oplossen, waarvan experts zeggen dat het geen oplossing is.

 

Ik vraag mij af of ik onder dit contract uit kan komen.

 

Wellicht heeft iemand een idee?

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Om onder een huurovereenkomst uit te komen gaat je niet lukken, beter is het om het probleem samen aan te pakken.

 

Vraag aan de verhuurder hoeveel hij wilt uitgeven aan de isolatie en spreek af dit dan zelf voor dat geld beter te verzorgen waarbij je evt. zelf ook nog een duit in het zakje kan doen omdat de stookkosten stukken minder worden.

 

Je zit zelf in de branche dus dat moet geen probleem voor je zijn.

RetailAnalist en Adviseur Detailhandel | Zet winkels ( weer) op de rails.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 109 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.