Enige tijd geleden schreef ik een bericht op dit forum om meningen te vragen over mijn website baby- en kinderkamer.
Ik heb alle comments goed gelezen en ben inmiddels een heel eind met het veranderen van de look van de site.
natuurlijk ben ik heel erg benieuwd wat jullie er nu van vinden.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Nieuwe Header geplaatst.
Pagina's boven header geplaatst ipv eronder
onder de header ook de artikel categoriën geplaatst met uitklapvensters
Totale rechterkant vrij gemaakt, zodat er meer ruimte is om producten te laten zien.
Nieuwe visueel aantrekkelijke producten ingekocht naast de reeds bestaande.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Klanten kunnen in 1 keer zowel Babykamer als kinderkamer artikelen kopen. Veelal wanneer er een broertje of zusje komt wordt de babykamer ge-restyled en een nieuwe kindekamer gemaakt voor het oudere broertje of zusje. Bij Dreumes enZo kun je terecht van Hydrofiele luier, tot leuke accessoires voor oudere kinderen.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Ik probeer met hippe en originele producten de klanten over te halen om iets te kopen. Daarnaast worden er bijproducten verkocht die eigenlijk heel standaard, functioneel en leuk geprijsd zijn. Zo kopen mensen snel een 2e of 3e artikel erbij. Bijvoorbeeld een hoeslaken, aankleedkussenhoes etc.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Met name over de uitstraling van de website, dit omdat ik graag de conversie wil verhogen.
kun je gemakkelijk alles vinden en is het makkelijk rond navigeren.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Dreumes enZo
Dreumes enZo
Omschrijving van je concept:
Enige tijd geleden schreef ik een bericht op dit forum om meningen te vragen over mijn website baby- en kinderkamer.
Ik heb alle comments goed gelezen en ben inmiddels een heel eind met het veranderen van de look van de site.
natuurlijk ben ik heel erg benieuwd wat jullie er nu van vinden.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Nieuwe Header geplaatst.
Pagina's boven header geplaatst ipv eronder
onder de header ook de artikel categoriën geplaatst met uitklapvensters
Totale rechterkant vrij gemaakt, zodat er meer ruimte is om producten te laten zien.
Nieuwe visueel aantrekkelijke producten ingekocht naast de reeds bestaande.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Klanten kunnen in 1 keer zowel Babykamer als kinderkamer artikelen kopen. Veelal wanneer er een broertje of zusje komt wordt de babykamer ge-restyled en een nieuwe kindekamer gemaakt voor het oudere broertje of zusje. Bij Dreumes enZo kun je terecht van Hydrofiele luier, tot leuke accessoires voor oudere kinderen.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Ik probeer met hippe en originele producten de klanten over te halen om iets te kopen. Daarnaast worden er bijproducten verkocht die eigenlijk heel standaard, functioneel en leuk geprijsd zijn. Zo kopen mensen snel een 2e of 3e artikel erbij. Bijvoorbeeld een hoeslaken, aankleedkussenhoes etc.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Met name over de uitstraling van de website, dit omdat ik graag de conversie wil verhogen.
kun je gemakkelijk alles vinden en is het makkelijk rond navigeren.
Het gaat om http://www.dreumesenzo.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40452-mijn-website-opnieuw-bekijken-baby-en-kinderkamer/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag