• 0

Mijn website opnieuw bekijken? [baby- en kinderkamer]

Omschrijving van je concept:

Enige tijd geleden schreef ik een bericht op dit forum om meningen te vragen over mijn website baby- en kinderkamer.

 

Ik heb alle comments goed gelezen en ben inmiddels een heel eind met het veranderen van de look van de site.

natuurlijk ben ik heel erg benieuwd wat jullie er nu van vinden.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Nieuwe Header geplaatst.

Pagina's boven header geplaatst ipv eronder

onder de header ook de artikel categoriën geplaatst met uitklapvensters

Totale rechterkant vrij gemaakt, zodat er meer ruimte is om producten te laten zien.

Nieuwe visueel aantrekkelijke producten ingekocht naast de reeds bestaande.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Klanten kunnen in 1 keer zowel Babykamer als kinderkamer artikelen kopen. Veelal wanneer er een broertje of zusje komt wordt de babykamer ge-restyled en een nieuwe kindekamer gemaakt voor het oudere broertje of zusje. Bij Dreumes enZo kun je terecht van Hydrofiele luier, tot leuke accessoires voor oudere kinderen.

 

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Ik probeer met hippe en originele producten de klanten over te halen om iets te kopen. Daarnaast worden er bijproducten verkocht die eigenlijk heel standaard, functioneel en leuk geprijsd zijn. Zo kopen mensen snel een 2e of 3e artikel erbij. Bijvoorbeeld een hoeslaken, aankleedkussenhoes etc.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Met name over de uitstraling van de website, dit omdat ik graag de conversie wil verhogen.

kun je gemakkelijk alles vinden en is het makkelijk rond navigeren.

Het gaat om http://www.dreumesenzo.nl

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Nou vooruit, nog een paar opmerkingen dan:

 

- je Roodkapje intro begrijp ik niet; eerst maak je van het lieflijke sprookje een soort nachtmerrie en vervolgens verwacht je dat ik alsnog die accessoires ga kopen ...

 

- op je pagina "Verzending" staat een link naar je algemene voorwaarden, maar die werkt niet

 

- je linkje naar "Retouren" komt uit op de pagina "Verzending" en daar lees ik niets over retouren

 

- die informatie over retouren staat dan weer wel in je algemene voorwaarden, maar je retourregeling is niet conform de Wet Koop op Afstand; de bedenktijd gaat namelijk in op het moment van ontvangst door de consument en niet op de datum van de factuur; daarnaast moet je bij retournering het volledige bedrag terugbetalen en mag je dus niet 2,95 inhouden als verzendkosten

Link naar reactie
  • 0

Mijn eerste indruk is een overzichtelijke site met duidelijke menustructuur, productkeuze en layout. Ook de wisselende banner is op zich niet storend, maar zou iets rustiger kunnen.

 

Als ik je tips mag geven...

 

- Je gebruikt op de site verschillende lettertypes voor je linken/koppen, en je omschrijvingen. Bewuste keuze? Zo ja... dan is het niet helemaal goed doorgevoerd door de site heen. Voorbeelden hier in: http://www.dreumesenzo.nl/dekinderkamer/kinderkamer-accessoires/ & http://www.dreumesenzo.nl/de-kinderkamer/ & http://www.dreumesenzo.nl/haarspeldjes-actie/

 

- Voor je artikelen heb je zowel .jpg als .png gebruikt. Op zich niet erg, maar als je op de voorpagina/categoriepagina met je muis over de afbeeldingen gaat komt er een vergrote versie van de afbeelding. Bij de .png bestanden krijg je nu een zwarte achtergrond, in plaats van de transparante achtergrond van je afbeelding. Een voorbeeld hierin is "Lamp Konijn Nostalgie"

 

- "Veel gezocht" .Ik zou hier de lichtblauwe kleur vervangen voor een iets donkere blauw. Deze kleur valt te veel weg tegen de witte achtergrond. Ik zou niet te klein gaan met de lettergroottes. Slecht leesbaar, wordt niet gelezen.

 

- Je klantbeoordelingssterren en logo gaan door je tekst heen. Zie bijgevoegde afbeelding. Ter info: windows 7 / Firefox 19.0

 

- Mensen zijn altijd op zoek naar verzendkosten. Deze heb je onderaan de pagina staan onder verzending. Je zou ook een link aan je postnl logo kunnen hangen naar deze pagina.

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

voorbeeld_1.thumb.png.0acd9fe837979a18bb417cf00822997e.png

ook webwinkel http://www.ersa-store.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 89 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.