• 0

Problemen met doorschakelen en voicemail skype (2 wisselende mobnrs NL/Hong Kong

Hoi,

 

Ben al enige tijd bezig om een en ander uit te vogelen op skype, maar informatie en hulp via Skype is nog niet zo makkelijk helaas en niet compleet. Hierbij kort mijn situatie en wat er (nog) niet lukt...

 

Ik werk samen met mijn compagnon in Hong Kong. Zij is Nederlandse maar woont en werkt in Hong Kong. Ik heb momenteel via skype een lokaal nummer aangevraagd in NL. Dit lokale nummer wil ik altijd doorgeschakeld hebben naar mijn NL mobnr en soms naar het Hong Kong nr van mijn compagnon (wij wisselen tel bereikbaarheid af en we willen een lokaal nr en mobnr hebben gezien uitstraling/betrouwbaarheid). Volgens skype is eea allemaal technische mogelijk. Nu loop ik tegen 2 dingen aan.

 

1. De doorschakeling werkt soms, maar niet altijd. Vaak krijg ik na 1 of 2x overgaan een in gesprek toon (ongeacht of het 't NL of Hong Kong nr is.)

2. Ik heb ook een voicemail ingesteld. Als de telefoon goed overgaat (en dus geen in gesprek toon) dan gaat hij niet over op de ingestelde voicemail op skype.

 

Voor zover ik kan zien ligt eea niet aan de instellingen. Ik verander netjes in de instellingen naar welk mobnr skype moet worden doorgeschakeld en sla de bewerking op. Ik schakel ook de voicemail in en geef aan dat hij moet doorschakelen na een x aantal seconden en ook bij weigeren van een tel of in gesprek....

 

Wat doe ik verkeerd? Heeft het wellicht iets met afmelden op skype te maken?

 

Hoor het heel graag!!

 

Groeten Alice

P.s. Als iemand anders een heel goed (en liefst eenvoudig en betaalbaar...) alternatief weet om goed bereikbaar te zijn via een lokaal nr(liefst fictief nr) die doorgeschakeld staat naar een mob nr waarbij mijn compagnon in Hong Kong ook back up kan zijn, dan hoor ik het graag!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Beste,

 

Ik denkt dat je heb beste software kunt gebruiken die daarvoor is gemaakt zoals http://prettymay.net/

dat is een callcenter software die je een hoop optie's geeft. ik weet niet 100% zeker of je probleem daarmee is opgelost maar ze hebben een zeer goede helpdesk, dus daar zou je het aan kunnen vragen.

TRshop.nl voor goedkope telefoons en nog veel meer.

e-movement.nl voor scooters

golfscootershop.nl voor de beste golfscooters

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 229 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.