• 0

Het gouden ei

Beste forum leden,

 

Ik ben geen goede schrijver maar wel een harde werker.

Ik heb in 2006 een bedrijf opgericht dat het gouden ei blijkt te zijn zoals meerdere mensen zeggen, ik doe er geheimzinnig over omdat ik als de dood ben dat iemand hier lucht van krijgt en de formule achterhaald waardoor ik concurrentie krijg.

Mijn probleem is, hard werken 24/7, veel verdienen alleen geen financiële achtergrond of kennis.

Wat tot op heden is opgebouwd is o.a. een holding met 5 BV's

Een crisis situatie hoeven we niet aan te denken omdat dit werkzaamheden zijn vanuit een semioverheid dus garantie voor het geld is er zeker.

Mijn probleem wat ik hier ter discussie wil brengen is, hoe kan ik nu iemand financieel vertrouwen en inzage geeft over cijfers en adviserend is over hoe ik dingen moet aanpakken en wat ik moet laten vallen om een sterke en financieel krachtig bedrijf te worden.

Door verkeerde inschattingen in het begin is de winst marge minimaal waardoor bepaalde inschattingsfouten zijn gemaakt en toch in een financiële strop kom waar relatief goed uit te komen is vanwege de omzet maar dat geeft dan weer problemen bij personeel en bedrijfsvoertuigen.

Ik heb mensen in het verleden vertrouwen gegeven en inzage in vertrouwelijke gegevens en daar heb ik ook mijn hoofd aan gestoten, want aan het einde van dit verhaal denken de mensen alleen aan hun eigen kop.

Ik zou graag advies willen, van iemand die het al gemaakt heeft in de bedrijfs branche en financieel geen zorgen meer heeft maar wel zijn ervaring in advisering zou willen delen met een ondernemer die het nog gaat maken in Nederland.

Na contact in PM en eventueel een persoonlijk gesprek zal ik zeker mezelf open geven.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 152 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.