• 0

Wat vinden jullie van de site VVE Voordelen?

Omschrijving van je concept:

Op de website www.vvevoordelen.nl kunnen jullie zien dat we een online vve beheer website hebben opgezet. Deze site is aan de ene kant bedoeld voor de kleinere VvE met een niet-professionele VVE beheerder. Deze beheerder krijgt door de site tools om het eea VVE (administratie, MOP, agenda, notulen) met zijn bewoners te delen.

 

Aan de andere kant bieden we per postcode gebied (2 cijferig) advertentiemogelijkheden per mogelijke dienstverlening aan de VvE. Ook kunnen VvE's met de site gespecificeerde offertes opvragen bij leveranciers uit hun regio.

 

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Mijn belangrijkste vraag is: zijn we geslaagd in de opzet en is het duidelijk wanneer je de website bezoekt wat het doel is van de site.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Transparantie en het verbeteren van de online communicatie tussen de niet-professionele VvE beheerder en haar bewoners.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Andere concepten bieden alleen het delen van documenten of alleen het aanvragen van offertes (vrij simpel). Wij willen een vrij complete site bieden,

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Mijn belangrijkste vraag is: zijn we geslaagd in de opzet en is het duidelijk wanneer je de website bezoekt wat het doel is van de site.

 

En misschien zijn er nog meer belangrijke tools, die we VvE beheerders zouden kunnen aanbieden. Ook dat zou ik graag horen.

 

Mod edit: ondeugdelijke en onnodige verwijzingen naar de site verwijderd

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Mijn belangrijkste vraag is: zijn we geslaagd in de opzet en is het duidelijk wanneer je de website bezoekt wat het doel is van de site.

Als ik heel eerlijk ben, dan is mijn eerste indruk dat het doel van de site is om zoveel mogelijk advertentie-inkomsten te genereren. Je hele site ademt namelijk voor mij een advertentie-intentie uit, terwijl in mijn optiek de dienstverlening naar de VvE beheerders voorop zou moeten staan.

 

Nergens heb ik bijvoorbeeld uitgebreide informatie kunnen vinden over wat ik nu allemaal met jouw tooling kan doen. Ik zie alleen een korte opsomming van functies en mis bijvoorbeeld schermvoorbeelden, die mij het vertrouwen zouden kunnen geven dat jij de wereld van VvE beheerders begrijpt.

 

En kijk ik naar je algemene voorwaarden, dan lees ik ook niets over de voorwaarden voor het gebruik van de tooling, maar alleen voorwaarden voor adverteerders.

 

Kijk dus nog eens goed naar hoe je jezelf wilt positioneren en de daarvoor benodigde uitstraling van je site.

Link naar reactie
  • 0

@john: hartelijk dank voor je reactie. Daar kan ik veel mee en ga er dan ook mee aan de slag. Ben blij dat je je reactie zo open hebt gegeven.

 

Welke informatie zou ik moeten weergeven om te laten zien datum beheerders begrijp? Kun je me daar ook een hint in geven.

 

 

Zal de home en de opzet danig veranderen.

 

Thanks

Link naar reactie
  • 0

Welke informatie zou ik moeten weergeven om te laten zien datum beheerders begrijp? Kun je me daar ook een hint in geven.

Elke tak van sport heeft zijn bijzonderheden. Zo zullen er ongetwijfeld ook bij een VvE gegevens van deelnemers zijn die specifiek zijn voor een VvE. Ik neem aan dat ergens die gegevens worden ingevoerd en als je dat scherm laat zien en de VvE beheerder ziet dat je aan dat soort bijzonderheden hebt gedacht, dan helpt dat behoorlijk.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 120 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.