Om mee te spelen met prijsvragen via reguliere (affiliate) prijsvragenwebsites dient de consument zijn/haar gegevens af te staan, met als gevolg jarenlang via e-mail en zelfs telefonisch reclame te ontvangen. Het blijkt dat deze reclame niet effectief is omdat de consument een tweede email adres aanmaakt en de reclame ongezien verwijderd. Een ander gevolg is dat er met veel prijsvragen amper meer meegespeeld word, terwijl bedrijven flink investeren om een prijs beschikbaar te stellen.
Vaak worden er ook Facebookwedstrijden georganiseerd waarvoor geen verplichte app is gebruikt. Misschien heeft het effect, maar aangezien het simpelweg illegaal is zou ik er persoonlijk mijn naam niet aan willen verbinden.
www.Winvoorjegezin.nl is de enige prijsvragenwebsite waarop de consument na 1x registreren met alle aangeboden prijsvragen kan meespelen zonder reclame te ontvangen. Wij verkrijgen snel leden door geen spam te versturen, die de bedrijven zonder verdere promotie kunnen bereiken. Anders dan bij reguliere prijsvragenwebsite bieden wij een ruime advertentie mogelijkheid inclusief foto bij de wedstrijdbeschrijving, zodat bedrijven netjes gepresenteerd worden. Reclame in de wedstrijdbeschrijving word goed gelezen omdat er ook informatie over het te winnen product instaat.
Na het kiezen van de winnaar plaatsen we deze op de winnaarlijst die door alle leden bekeken word, waarbij we de bedrijsnaam en actie nogmaals uitgebreid onder de aandacht brengen. Hierdoor winnen we ook het vertrouwen van de consument.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Marktonderzoek gehouden op de beurs Zomervrouwen in Venray
Marktonderzoek gehouden in vrienden/kennisenkring
Bedrijven gevraagd wat belangrijk gevonden word bij online promotie.
Vaak meegespeeld met prijsvragen om de gevolgen te meten
Concept uitgedacht en website laten maken
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Bedrijven kunnen met minimale inzet zonder verdere promotie een groot publiek bereiken.
Bedrijven kunnen reclame maken zonder dat dit als hinderlijk word ervaren door de consument
Voorkomen dat de consument afhaakt met het meespelen van prijsvragen vanwege het ontvangen van reclame, of een ander email adres aanmaakt om reclame op te ontvangen.
Publiek bereiken dat normaal niet meespeelt met prijsvragen.
Bedrijven kunnen zelf wedstrijden maken, plaatsen en afhandelen. (in ontwikkeling).
Met ons concept willen we prijsvragenmarketing weer effectief maken en zorgen dat reclameboodschappen gelezen worden.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Dit concept is uniek vanwege de volgende punten
We zijn bezig een groot ledenaantal te creëren om zo meteen goed respons voor elke winactie te behalen.
We verstrekken geen emailadressen aan derden.
De consument kan na 1x aanmelden met alle prijsvragen meespelen.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
We zijn momenteel bezig een update te creëren om de website te perfectioneren en ontvangen graag tips en kritiek.
____________
mod comment:
Je kunt hier feedback op je website , product of concept krijgen, andere oproepen of uitgebreide promotionele teksten zijn niet toegestaan, bericht is daarom ingekort zodat het wel aan de voorwaarden van HL en dit board voldoet.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Leon321
Leon321
Omschrijving van je concept:
Om mee te spelen met prijsvragen via reguliere (affiliate) prijsvragenwebsites dient de consument zijn/haar gegevens af te staan, met als gevolg jarenlang via e-mail en zelfs telefonisch reclame te ontvangen. Het blijkt dat deze reclame niet effectief is omdat de consument een tweede email adres aanmaakt en de reclame ongezien verwijderd. Een ander gevolg is dat er met veel prijsvragen amper meer meegespeeld word, terwijl bedrijven flink investeren om een prijs beschikbaar te stellen.
Vaak worden er ook Facebookwedstrijden georganiseerd waarvoor geen verplichte app is gebruikt. Misschien heeft het effect, maar aangezien het simpelweg illegaal is zou ik er persoonlijk mijn naam niet aan willen verbinden.
www.Winvoorjegezin.nl is de enige prijsvragenwebsite waarop de consument na 1x registreren met alle aangeboden prijsvragen kan meespelen zonder reclame te ontvangen. Wij verkrijgen snel leden door geen spam te versturen, die de bedrijven zonder verdere promotie kunnen bereiken. Anders dan bij reguliere prijsvragenwebsite bieden wij een ruime advertentie mogelijkheid inclusief foto bij de wedstrijdbeschrijving, zodat bedrijven netjes gepresenteerd worden. Reclame in de wedstrijdbeschrijving word goed gelezen omdat er ook informatie over het te winnen product instaat.
Na het kiezen van de winnaar plaatsen we deze op de winnaarlijst die door alle leden bekeken word, waarbij we de bedrijsnaam en actie nogmaals uitgebreid onder de aandacht brengen. Hierdoor winnen we ook het vertrouwen van de consument.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Marktonderzoek gehouden op de beurs Zomervrouwen in Venray
Marktonderzoek gehouden in vrienden/kennisenkring
Bedrijven gevraagd wat belangrijk gevonden word bij online promotie.
Vaak meegespeeld met prijsvragen om de gevolgen te meten
Concept uitgedacht en website laten maken
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Bedrijven kunnen met minimale inzet zonder verdere promotie een groot publiek bereiken.
Bedrijven kunnen reclame maken zonder dat dit als hinderlijk word ervaren door de consument
Voorkomen dat de consument afhaakt met het meespelen van prijsvragen vanwege het ontvangen van reclame, of een ander email adres aanmaakt om reclame op te ontvangen.
Publiek bereiken dat normaal niet meespeelt met prijsvragen.
Bedrijven kunnen zelf wedstrijden maken, plaatsen en afhandelen. (in ontwikkeling).
Met ons concept willen we prijsvragenmarketing weer effectief maken en zorgen dat reclameboodschappen gelezen worden.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Dit concept is uniek vanwege de volgende punten
We zijn bezig een groot ledenaantal te creëren om zo meteen goed respons voor elke winactie te behalen.
We verstrekken geen emailadressen aan derden.
De consument kan na 1x aanmelden met alle prijsvragen meespelen.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
We zijn momenteel bezig een update te creëren om de website te perfectioneren en ontvangen graag tips en kritiek.
____________
mod comment:
Je kunt hier feedback op je website , product of concept krijgen, andere oproepen of uitgebreide promotionele teksten zijn niet toegestaan, bericht is daarom ingekort zodat het wel aan de voorwaarden van HL en dit board voldoet.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41903-gezocht-consumentgerichte-webshops-om-een-nieuw-marketingconcept-te-testen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
0 antwoorden op deze vraag