• 0

Huurcontract voor mijn CV en BV

Hallo allemaal,

 

Het is mij eerst post hier, maar heb al vele malen baat van de informatie op deze forum gehad, echt een top project is dit. ;D

Nu tot mij vraag;

Kort geleden heb ik een CV en een BV bij KvK ingeschreven, het gaat om uitzendbureau in Bouw met Nederlands,Pools, Duits personeel. De CV wordt door een BV beheerd. Nu heb ik voor belastingdienst een huurcontract van door CV en BV gehuurde bedrijfsruimte, nodig De bedrijfsruimte voor de CV en BV is een kamertje in mij woning die dient als kantoortje met pc's en alle andere kantoor dingen ;) en ontvangst doe ik in de woon/ eetkamer.

Omdat ik een ruimte in mij eigen woning voor de CV en BV gebruik en vanaf "nul" begin, Ik heb al potentiële klanten, maar kan moeilijk inschatten hoeveel omzet en winst ik ga draaien. Daarom vraag ik me af of ik huurcontract op procentueel basis van mij winst kan opstellen. Dus draait de bedrijf geen winst hoeft de CV en de BV niets voor huur betalen. Voor de CV en BV heb ik aparte huur contract nodige, althans daar ga ik van uit. Maar zou belastingdienst zo'n contract op procentuele basis wel accepteren???? Ik heb wel een kennis die paar panden voor winkels op deze manier gehuurd heeft dus het is geen uniek constructie. Alleen in zijn geval was hij de eigenaar van de panden en iemand anders heeft van hem de panden gehuurd.

 

Alvast bedankt

 

Wolski

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

0 antwoorden op deze vraag

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 209 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.