• 0

Wat vinden jullie van mijn mediation-website?

Omschrijving van je concept:

Ik heb een zelf een website gemaakt HvM Mediation. Graag hoor ik wat jullie daar van vinden.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik heb zelf de website gemaakt en aan vrienden en kennissen gevraagd wat zij er van vonden. nu wil ik van meer objectieve mensen een mening horen

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Mensen een positief beeld krijgen van mijn website en zo sneller van mijn diensten gebruik willen maken

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Het is een nieuwe website, die ik zelf heb gemaakt en ik heb niet een professioneel web bouwer ingehuurd.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Opbouwend kritieken over zowel vormgeving als inhoud zodat ik mijn website aan kan passen

 

 

 

[titel verduidelijkt - mod]

www.scheidengroningenmediation.nl

Snel, goed en goedkoop scheiden in Groningen

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Probeer te drijven op eigen kracht en niet door af te geven op anderen (advocaten). En als je het wel doet, ben daar dan duidelijk in. Welke "kostbare verplichtingen" heeft een advocaat, waarom gelden die verplichtingen niet voor jou en wat mis ik daardoor wel of niet? Zo'n zinnetje voelt nu voor mij een beetje als "half werk, gauw klaar". Zet desnoods de werkwijzen naast elkaar met vinkjes (net zoals bij gratis en betaalde virusscanners).

 

Je hebt een hele grote banner. Daardoor gebeurt er ogenschijnlijk niets als ik op de diverse menu-keuzes klik. Alle verandering zit namelijk buiten beeld, onder de zogenaamde "fold".

 

Loop je teksten nog een keer na (of laat dat doen). Je zinnen lopen niet altijd even fraai. En vergeet daarbij niet de foutmeldingen:

 

Het Email adres dat u heeft ingevult lijkt niet ter kloppen, probeer het nog een keer.

Uw Vraag lijkt niet te klopen, probeer het nog een keer.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 211 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.