• 0

Idee door samenwerkend bedrijf gestolen

Beste mensen,

Ik zit met een probleem. Vorig herfst heb ik een plan voor een event opgestart en vía een vriendin is hier een ander bedrijf bij betrokken om met hen samen te werken omdat zij een deel van de markt zouden doen waar hadden en wij het andere deel. Ik heb hen toen het plan uitgelegd en we hebben mondeling afgesproken dat we het 50/50 zouden doen. Hierna zijn we gestart. Ik heb de locatie geleverd (mijn contact), het budget, en mijn contacten uitegenodigd. Vervolgens is het event twee keer verplaatst door hen. Zij wilden geen gezamelijke Website omdat ik die zou kunnen houden, vervolgens hebben ze een site opgezet die ze nog hadden liggen zonder Dit te bespreken en daarna begonnen ze onze deelname te bekritiseren en zichzelf enorm op de borst te klopprn en ving ik iets op over dat onze deelname eigenlijk maar dertig procent moest zijn. Vervolgens hadden ze geen tijd om met ons te spreken en merkte ik een maand later dat ik geen organisator meer was van het event op fb. Toen ben Ik gestopt met werven omdat ik niet wist wat ze van plan waren, ze hadden mij niet geinformeerd of uitgenodigd voor een gesprek. Ik heb advies ingewonnen bij een advocaat maar omdat alles mondeling is gegaan, lag het lastig bovendien is een rechtszaak kostbaar. Ik zag er Erg tegenop om Dit bij hen aan te kaarten, ook omdat ik het ingrwikkeld vond en ik er een slecht gevoel over had. Vervolgens ben ik ernstig Ziek geworden en ben pas Net beter. zij hebben me twee keer gemaild of ik mensen kon informeren over het event maar op geen moment heeft Men mij geinformeerd over onze samenwerking. Ik heb niet gereageerd omdat ik mij door mijn ziekte geen stress kon permiteren. Het event is nu overmorgen en ik wil graag weten wat ik hier nog aan kan doen. Ik wil het eigenlijk hier niet bij laten zitten omdat ze er met mijn idee vandoor zijn gegaan. Ik weet al dat het stom is dat de eea niet meteen op papier heb gezet. Het idee betreft een jaarlijks event.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

0 antwoorden op deze vraag

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 263 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.