• 0

Tracking Card

Lezers Higherlevel,

 

Graag zou ik bij deze een idee willen delen, met degene die interesse hebben in het idee ik zou deze willen overdragen aan ondernemers die er wat mee kunnen of willen doen, het gaat om het volgende.

 

In mijn visie heb ik begrepen dat iedereen graag mee wil doen met profielen lezen en verhalen of momenten van anderen, ook zie ik hoe alles geregeld is bij een agenda en dat tijd iets is wat voorbij gaat zonder dat je een goede van tijd tot tijd de momenten geregistreerd hebt.

 

Mijn idee heeft zich ontwikkeld in de vorm van een tracking card, waarop je alle activiteiten kan registeren. dmv rfid of een nog te ontwikkelen apps...ook kan je hiermee aan het eind van het jaar je eigen jaarboek van moment tot moment mee afdrukken, met de juiste software.....

 

Al die registratie momenten samen heeft ook een goede invloed of je wel je doelen haalt en kan peilen of je goed op weg bent met al je doelen op al je gebieden, gezondheid , zakelijk , liefde , kinderen, je vrouw, je kan alles in de gaten houden of het goed gaat en of het bijsturing nodig heeft, via je eigen profiel op een website,of van het gezin.

 

Het voordeel van het volgen van een dag registratie kan er als volgt uitzien, opstaan.... douche in, reg.....tanden poetsen, reg....koffie reg...thee reg....havermout...reg....jus d orange...reg...tv aan reg....

 

auto in reg...op je werk reg.... boodschappen reg....sporten reg... alle fitness apparaten. reg...bar. reg......je lunch,....je studie reg....

 

Gewoon je dagelijkse dingen maar ook je bijzonder momenten... het strand....het bos....de bus ... de bushalte de stoel in de bus....de film...de zaal van de film...de stoel in de zaal....en thuis kan je inloggen en eventueel aanvullen met de personen , een dagboek registratie van al je activiteiten...reg= registratie.

 

Aanvullend kan het gebruikt worden in de software als je het kan koppelen aan een dating, of aan anderen die daar ook waren geweest bijvoorbeeld op een feest of evenement, of zelfs in een drukke treincoupe of andere ruimtes waarin je je kaart gerigistreerd hebt...ook kan je de card laten scannen bij een kassa, en verder je doelen ontwikkelen met je kleding of sauna bezoeken, sport resultaten, enz.

 

een website nodig,,,,tracking cards,,,,,apps,,,,,en promotie....later de software onwikkelen om van alle dagen een jaarboek te laten printen....dan heb je van elk jaar je eigen leesboek.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Begrijp het idee niet helemaal.

Moet je alle "reg's" zelf ingeven? Dat gaat dus (bijna) niemand doen.

Ik zie dit via rfid of een app nog niet direct werken.

Alles en iedereen zal dan of een rfid chip moeten hebben of iets, dat de app herkent.

 

Wat houdt het registreren van je card in?

 

Hans Bertram

Hans Bertram

te vinden op www.PowerFinance.nl voor Excel applicaties en www.BertramBolsius.nl voor trainingen en voordrachten

Link naar reactie
  • 0

opstaan.... douche in, reg.....tanden poetsen, reg....koffie reg...thee reg....havermout...reg....jus d orange...reg...tv aan reg....

 

....dan heb je van elk jaar je eigen leesboek.

 

Waarin je dan 365 keer kunt lezen dat je 's ochtends de douche bent ingestapt, je tanden hebt gepoetst, de tv aan hebt gezet ... ???

Link naar reactie
  • 0

Goeieavond,

 

Bedankt voor de reactie, het is een registratie kaart waarin je bij het einde van het jaar kan aanvinken of je 1 maand mee wil nemen of alle maanden. of in de data zoeken welke maand of week of dag of uur je ergens geweest bent en wat je daar hebt gedaan, en dit als keuze wel wilt mee printen of niet.

 

Het is een kaart waarmee je je in elke gemeente bij alle soorten van instanties, winkels, supermarkten, bioscopen, evenementen en alle stoelen straat meubilair kan registreren, je kan het zo gek niet bedenken of je je kan je je er registreren,

 

Het doel is uiteindelijk ook je boeken van 5 jaar geleden nog eens door te lezen, en of te delen.....na slag werk en patronen zien,... wat heb je gedaan, waar wil je naartoe, hoe heb je dat gedaan..op al die vragen kan je een antwoord vinden in die verzamelde data en dit ook delen met andere mensen, en de ontwikkelingen daarin,, wellicht ook buiten Nederland hier mee te gaan en een internationale tracking card ervan te maken, maar dat is meer een vraag hoe zich dit verder wilt ontwikkelen.

Link naar reactie
  • 0

Ik begrijp nog steeds niet hoe dit zou kunnen werken.

Via rfid of een app zal er toch nog altijd overal iets moeten zijn, waardoor herkent wordt waar je bent (en hoe lang).

Waarschijnlijk begrijp ik het niet goed en heb je een slimme manier gevonden. waardoor de card alles herkent.

Als dit zo is, hoor ik dit graag. Als inderdaad overal een chip of iets dergelijks ingebouwd moet zijn voordat dit werkt, geloof ik niet dat hier brood in zit.

 

Hans Bertram

Hans Bertram

te vinden op www.PowerFinance.nl voor Excel applicaties en www.BertramBolsius.nl voor trainingen en voordrachten

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 135 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.