• 0

Kleding, schoenen en tassen ontwerpen in Istanbul

Lieve mensen,

ik ben van plan om kleding, schoenen en bijpassende tassen te gaan laten produceren in Istanbul. Op het forum en algemeen op internet, lees ik veel reacties, maar erg gedateerd. Ik zal op korte termijn een reis gaan maken en wil daarom zo voorbereid mogelijk gaan.

 

Wie kan mij helpen om in Istanbul of in de buurt ervan, wat betrouwbare adressen te geven?

Ik zal erg dankbaar zijn als ik gericht fabrieken of mensen kan opzoeken die mij verder kunnen helpen.

 

In mijn moeilijke opstart fase heb ik landen als Hong Kong en Bangkok bezocht om mijn doel te verwezenlijken,helaas is of de prijs te hoog, denk maar aan invoeren etc. of is de kwaliteit erg slecht.

 

Ik hoop op wat reacties.

Bij voorbaat dank!

Sandhya Manniesing

Sandhya Manniesing

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Beste Sandhya

Om je op voorhand te verdiepen in algemene informatie e.d. kun je de website van RVO bezoeken; landen overzicht Turkije. Naast diverse interessante doorlinks, kun je ook een scan zakenpartner doen en desgewenst een adviesgesprek aangaan met een adviseur van RVO.

 

Verder ga ik er vanuit dat hier wel wat ondernemers aanwezig zijn die ervaring hebben met zakendoen in Turkije.

Qua kennisuitwisseling zou het fijn zijn als jij je voorgenomen zakenreis en je ervaringen die je opdoet met ons deelt.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 189 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.