• 0

Bankrekening opgeheven door de bank

 

DE bank heeft de bankrekening van onze beheerBV opgeheven zonder ons hier over te informeren of onze toestemming.

 

Wij zijn hier per toeval achter gekomen, omdat wij geen jaarafschrift hadden ontvangen.

 

Hun reden was "er vonden geen activiteiten plaats dus we hebben hem opgeheven"

 

Nu was het saldo nabij de 0 euro, maar toch.

 

 

Nu is mijn vraag kan dit zomaar?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb geen rekening bij DE bank, maar waarschijnlijk kan het wel gewoon. In de algemene voorwaarden die ik heb gekregen staat het volgende:

 

Iedere rekeninghouder of de bank kan zonder opzeggingstermijn de overeenkomst inzake de rekening opzeggen.

 

Of het netjes is dit te doen zonder berichtgeving is een ander verhaal.

 

Patrick ten Thij

Link naar reactie
  • 0

Was het nabij de 0 euro, of precies 0?

 

Als het een positief saldo was kan de bank de rekening wel opheffen, maar dien je uiteraard het restant uitgekeerd te krijgen... tenzij het is opgegaan aan bijvoorbeeld kosten voor de rekening, waarna het saldo nul of negatief is geworden.

 

Het blijft echter vreemd dat ze je niet op de hoogte brengen van dat opzeggen, dat lijkt me toch het minste wat een bank kan doen...

Link naar reactie
  • 0

wij hadden de postbank voor de lopende rek en de Rabo voor onze G Rek. deze werd door de rabo bank opgeheven zonder bericht. na aanvraag wilde de bank van de g rekening af omdat ze er niet genoeg aan verdiende. dus het kan wel als het niet rendabel is waarschijnlijk

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 90 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.