• 0

Uitbetalen zonder factuur

Een belastingvraag: Mijn onderneming faciliteert een groot aantal transacties tussen consumenten ('afnemer') en ZZP'ers & Eenmanszaken ('aanbieder'). Elke week worden er bemiddeld bij een x aantal transacties tussen de afnemer en de aanbieder. Aan het eind van de week betaal ik alle gemaakte transacties tussen afnemer en aanbieder uit aan de aanbieders.

 

Nu wil ik het regelen van de financiën voor de aanbieders zo makkelijk mogelijk maken. Daarom wil ik het gedoe van het maken van een factuur voor ze wegnemen. Mag ik dan zelf een inkoopfactuur voor ze maken en in mijn administratie zetten, of is hier een andere manier voor?

 

Ik ben erg benieuwd naar de oplossingen die hiervoor bekend zijn!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 206 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.